کد خبر : 1306759 | 05 اسفند 1394 ساعت 17:01 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر داخلی یوونتوس

رئال مادرید مجبور به خرید موراتا است

به په ماروتا، یکی از مدیران ارشد باشگاه یوونتوس در برنامه دومنیکا اسپورتیوا شبکه رای در مورد احتمال بازگشت آلوارو موراتا به رئال صحبت کرد.

رئال مادرید مجبور به خرید موراتا است
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان دو سال پیش موراتا را با رقم 22 میلیون یورو به یوونتوس واگذار کرد اما دو بند در قرارداد این بازیکن گنجاند که بر اساس آنها می تواند بار دیگر این بازیکن را به خدمت بگیرد.

تابستان 2016 رئال می تواند با رقم 35 میلیون یورو موراتا را به برنابئو بازگرداند؛ در غیر این صورت شانس دوباره جذب کردن او را از دست خواهد داد. ماروتا، مدیر داخلی یوونتوس در همین رابطه گفت:" رئال مجبور است اگر قصد دوباره در اختیار گرفتن موراتا را دارد، از بند موجود در قرارداد او در همین تابستان پیش رو استفاده کند. واقعیت این است که رئال می تواند این کار را انجام دهد اما امیدوارم این بدین خاطر نباشد که چند سال بعد او را با رقمی گران تر به تیمی دیگر واگذار کند. امیدوارم که رئال برای جذب موراتا اقدام نکند اما اگر این کار را کرد فقط جنبه ورزشی داشته باشد نه جنبه اقتصادی."
لازم به ذکر است که یوونتوس قرارداد موراتا را به تازگی تا سال 2020 تمدید کرده و سالانه به وی 4 میلیون یورو خالص می پردازد.

دیدگاه‌ها