کد خبر : 1307358 | 08 اسفند 1394 ساعت 21:35 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

زیدان: مسئولیت این شکست با من است

زین الدین زیدان پس از 9 بازی نشستن روی نیمکت رئال امشب اولین شکست خود را آن هم در دربی مادرید تجربه کرد.

زیدان: مسئولیت این شکست با من است
به گزارش "ورزش سه"، رئال در شرایطی که می توانست با پیروزی بر اتلتیکو همچنان اندک امیدهای قهرمانیش را حفظ کند، حالا دیگر عملا شانسی برای قهرمانی ندارد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" اصلا راضی نیستم.نه از شکل بازی و نه از عملکرد بازیکنانم. نمی توانم از آنچه که در بازی گذشت راضی باشم. امروز خوب نبودیم و نمی دانم چرا. اصلا انتظار چنین نمایشی را از بازیکنانم نداشتم.

الان فقط باید این بازی را فراموش کرده و به بازی بعدی فکر کنیم. تا قبل از بازی برگشت با رم، دو بازی در لالیگا داریم و باید هردو با ببریم تا از لحاظ روحی شرایطمان بهتر شود.
بله قبل از اینکه شما از من سوال کنید باید بگویم که کارمان برای قهرمانی دشوارتر از همیشه شد ولی دیروز گفته بودم که سوای نتیجه بازی امروز، ما به تلاشمان تا روز آخر ادامه خواهیم داد. وظیفه ما پیروزی در بازی های بعدی است. امروز در مقابل تیمی که از ما در جدول بالاتر بود، نتوانستیم این کار را انجام دهیم و صادقانه بگویم که انتظار این شکست را نداشتم و مسئولیتش را هم قبول می کنم.

درست است که این بازیکنان هستند که در زمین مقابل حریف به میدان می روند ولی مسئولیت شکست همیشه با مربی است. شکست تلخی بود با اینکه موقعیت های خوبی هم داشتیم ولی استفاده نکردیم. در چنین مسابقاتی باید از شانس هایی که نصیبتان می شود استفاده کنید."

مصدومیت بنزما:" او از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد و نمی خواستم ریسک کنم. به همین دلیل او را تعویض کردم."

دیدگاه‌ها