کد خبر : 1307734 | 10 اسفند 1394 ساعت 14:46 | 28.7K بازدید | 7 دیدگاه

جلسه مهم در فدراسیون فوتبال

جیووا ایتالیایی اسپانسر تیم‌ملی می‌شود

تا ساعاتی دیگر نشست مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار می شود تا اسپانسر جدید تیم ملی معرفی شود.

جیووا ایتالیایی اسپانسر تیم‌ملی می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش تر هم گفته شد ملاک فدراسیون فوتبال در انتخاب اسپانسر بیشتر پولی است که سالانه باید بپردازد. در مذاکراتی که فدراسیون فوتبال با برند معتبری چون آدیداس داشت متوجه شد برای تامین لباس های تیم های ملی در رده های سنی مختلف باید سالی 600 تا 700 هزار دلار هزینه کند. این ها تنها بخشی از هزینه قطعی لباس های لیست شده بود و شرکت آدیداس این قیمت را تقربیا با تخفیف 70 درصدی لحاظ کرده بود.

قمیت تعیین شده از سوی آل اشپورت 300 هزار دلار، هومل دانمارکی 150 هزار دلار و شرکت ایتالیایی جیووا 80 تا 90 هزار دلار است. بنابراین طبیعی است رای نهایی به شرکت جیووا داده شود که در لیگ برتر هم اسپانسر چند تیم از جمله راه آهن، سیاه جامگان، سایپا و حتی سپاهان هم شده است. البته اعدادی که در بالا قید شده است تقریبی است و به معنی کیفیت نیست. شاید شرکت جیووا به این دلیل قیمت کمتری به درخواست های فدراسیون فوتبال داده که برایش مهم است اسپانسر تیم ملی شود. به این دلیل که ایران هم اکنون در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا به شمار می رود.

فدراسیون فوتبال قبلا آل اشپورت را به عنوان اسپانسر تیم ملی در سه سال آتی معرفی کرده بود که بعد از توصیه های وزارت ورزش مبنی بر اینکه اسپانسر تیم ملی باید با مزایده معرفی شود پای شرکت های دیگر از جمله آدیداس، نایکی، هومل، جیووا، لی نینگ و... به این ماجرا باز شد.

یکی از اعضای کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال هم این خبر را تایید کرد و گفت:« در حال حاضر و در بین پیشنهادات ارایه شده پیشنهاد شرکت جیووا بهتر بوده است مگر اینکه در جلسه اتفاق خاصی رخ دهد و توان مالی فدراسیون فوتبال بالاتر رود که در این صورت برند بهتری گزینش خواهد شد. به هر صورت همه چیز شفاف و روشن است و فدراسیون فوتبال جای هیچ گونه بحثی را باز نخواهد گذاشت.»

دیدگاه‌ها