کد: 130821212 اسفند 1394 ساعت 12:5514.9K بازدید

خادم: آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمان دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم.
خادم: آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیررضا خادم در حاشیه دیدار خود با سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه اظهارکرد: وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال است.

وی در خصوص احتمال واگذاری مجدد سرخابی‌ها گفت: خبر جدیدی از واگذاری باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نشنیده‌ام.

خادم تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان کار خود را در خصوص واگذاری این دو باشگاه انجام داده و هر زمان که دولت اجازه دهد، ما آماده واگذاری سرخ آبی‌ها هستیم.


تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار