کد خبر : 1308624 | 14 اسفند 1394 ساعت 12:17 | 63.1K بازدید | 15 دیدگاه

رسانه‌های سعودی:

شیخ سلمان موافق پیشنهاد عربستان

رسانه‌های عربستانی مدعی شدند که رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد سعودی‌ها برای بازی کردن برابر نمایندگان ایران در کشور ثالث موافقت کرده و فدراسیون فوتبال ایران هم دوست دارد که در صورت بازی کردن در کشور ثالث دبی و یا مسقط را به عنوان میزبان خود انتخاب کند.

شیخ سلمان موافق پیشنهاد عربستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز رای نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی بین ایران و عربستان صادر نکرده اما رسانه‌های سعودی رویه‌ای تعارض گونه را در پیش گرفته‌اند. آنها گاهی اوقات می‌نویسند که AFC با درخواست عربستان برای بازی کردن برابر نمایندگان ایران در کشور ثالث مواقت کرده و گاهی اوقات هم به انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌پردازند و سران AFC را به جانبداری از ایران متهم می کنند.


روزنامه الریاضیه عربستان این بار از موافقت شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران با عربستان در کشور ثالث خبر داد.


این روزنامه عربستانی به نقل از یک منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا که نخواست نامش فاش شود، نوشت: کنگره فیفا جمعه هفته گذشته در زوریخ سوئیس برگزار شد و شیخ سلمان در این جلسه تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها در صورتی بازی کردن در کشور ثالث را لغو می‌کند که رابطه سیاسی بین ایران و عربستان به شرایط عادی خود برگردد.


رئیس AFC تاکید کرده است که تا 15 مارس به دو کشور ایران و عربستان فرصت داده شده است که اختلافات سیاسی خود را حل کنند در غیر این صورت بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد.


یکی دیگر از روزنامه های عربستانی نوشت که ایران قصد ندارد از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری کند و در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی در کشور ثالث را تایید کند باشگاه های ایرانی دبی و یا مسقط را به عنوان میزبان بازیهای خود انتخاب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها