کد خبر : 1309194 | 16 اسفند 1394 ساعت 13:27 | 151.1K بازدید | 1 دیدگاه

یورش طرفدار آزمون به اینستای اورتون

ایرانی‌ها به مالک اورتون چه گفتند ؟!

طرفداران مهاجم ایرانی روستوف بعد از مطلع شدن از تصمیم اورتون برای خرید این بازیکن به شبکه های اجتماعی منتسب به باشگاه انگلیسی یورش بردند.

ایرانی‌ها به مالک اورتون چه گفتند ؟!
به گزارش "ورزش سه"، در پی علنی شدن موضوع خرید سردار آزمون توسط باشگاه اورتون پس از حضور فرهاد مشیری به عنوان مالک جدید طرفداران مهاجم ملی پوش روستوف با یورش به صفحه اینستاگرام منتسب به اورتون کامنت های بسیاری در راستای خرید این بازیکن برای مالک جدید نوشتند.

در شرایطی که استقبال از صفحه اینستای اورتون در طی 24 ساعت گذشته به نسبت روزهای گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شد تا به یکی از سوژه های داغ محافل فوتبالی تبدیل شود بسیاری از ایرانی ها از مالک جدید اورتون درخواست کردند به هر نحوی شده آزمون را به جزیره برده و پیراهن باشگاه معروف بندر لیورپول را بر تن او کند .

نکته جالب به کامنت هایی برمی گشت که برخی از ایرانی ها برای مشیری نوشته بودند از جمله یکی از آنها که نوشته بودک«تیم انگلیسی سردار ایرانی می خواهد».البته در این بین باز هم مثل همیشه بسیاری از ایرانی ها با کامنت های عجیب و غریب حضور فعالی در شبکه های اجتماعی داشتند که برخی از این کامنت ها به این شرح است .

عبدا..:«ما طرفداران اورتون خواستار حضور آرش برهانی در این تیم هستیم».
امیر:«سردار داره تو خونه چای و قلیون میکشه ما اینجا گرفتار خبرشیم».
محمد جواد:«فقط سردار مسی ایرانه».
بابک:«حاجی مایلی قراره مربی اورتون بشه و ...».
سیسیلی:«تیمه انگلیسی سردار ایرانی میخواد».
ایوب:«آقای مشیری لباس اورتونو باید قرمزش کنی».
حجت:« اسم ورزشگاه رو بزار تختی آرنا».
سام:«پراید 89، قیمت مناسب ، شرکتی، بدون رنگ فروشی فوری».

صفحه اینستای منتسب به باشگاه اورتون از روزی که خبر علاقه اش به مهاجم ایرانی روستوف نقل محافل شد با هجوم گسترده ایرانی ها روبرو شد تا جایی که اخرین پست این صفحه با لایک چند هزار نفره و کامنت های بیش از هزار عدد به یکباره آمار بازدید فوق العاده ای را به ثبت رساندند که باعث تعجب طرفداران این تیم محبوب بندر لیورپول شد. به عنوان مثال پست قبلی صفحه اورتون که اختصاص به لوکاکو مهاجم بلژیکی اورتون داشت با 538 کامنت رشد 100 درصدی داشت چون پست قبل تر از آن تنها 265 کامنت داشت.

در این بین لایک های این صفحه هم آمار قابل توجهی از سوی ایرانی ها به ثبت رساند چون نزدیک به دو هزار نفر از طرفداران سردار آزمون با یورش به این صفحه باهث شد آمار 3 تا 4 هزار لایک پست های اورتونی ها به یکباره تا مرز 5 تا 6 هزار لایک پیش برود که اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان از این صفحه ایرانی های داخل و خارج از کشور بودند.

دیدگاه‌ها