کد خبر : 1309336 | 16 اسفند 1394 ساعت 20:20 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: استیماچ حق حرف زدن با من نداشت

سرمربی صبای قم به نحوه قضاوت محسن ترکی اعتراض کرد.

دایی: استیماچ حق حرف زدن با من نداشت
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان به اعتراض ایگور استیماچ به او واکنش نشان داد.

سپاهان کاری نکرد ولی دو گل زد

در دقایق ابتدایی بسیار بد بودیم و هنوز به خودمان نیامده بودیم که دو گل خوردیم. سپاهان هیچ کار خاصی نکرد ولی دو توپی که خودمان به آنها تقدیم کردیم موجب شد آنها به گل برسند. به بازیکنانم که بعد از این دو گل توانستند نمایش خوبی ارائه دهند و بازی را کنترل کنند تبریک می‌گویم.

می‌توانستیم برنده باشیم

خدا را شکر در 15 دقیقه پایانی نیمه اول اشتباهات کمی داشتیم و در نیمه دوم نیز بازیکنان صحبت‌هایمان را اجرا کردند و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل دوم ما سپاهان فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد ولی اگر در ضد حملات موفق عمل می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. از نتیجه بازی رضایت ندارم. در بازی‌های پیش رو هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد و ما نمی‌توانیم از حالا نتایج را پیش‌بینی کنیم. تا اخر فصل هشت فینال حساس داریم و باید به فکر پیروزی باشیم.

اشتباهات ترکی جدید بود

استیماچ وظیفه ندارد بیاد و با من صحبت کند و فریاد بزند. البته او هم به دلیل نتایجی که در خور شان سپاهان نیست تحت فشار است ولی این را هم در نظر بگیرید از دقیقه 75 به بعد داور به سود سپاهان قضاوت کرد. مثلا توپ را بازیکن سپاهان می‌زند و بازیکن ما می‌گیرد ولی آفساید اعلام می‌کند. این اشتباهات اتفاق نیفتاده و جدید است. بازی را دوباره ببینید و متوجه می‌شوید من برای اتفاقاتی که مقابل چشمم بود اعتراض کردم. شعارهای تماشاگران سپاهان هم دلیل مشخصی دارد که بهتر است راجع به آن صحبت نکنم.

خبرنگار حریم ندارد؟

تصویر برداری کنار گوش من آمده بود. آیا این حق را داشت؟ آیا خبرنگاران حریم ندارند؟ این مسائل موجب خواهد شد افرادی مثل شما هزاران تفسیر و تعبیر کنند. خدا را شکر از این بازی سالم بیرون آمدیم.

دیدگاه‌ها