کد: 131006819 اسفند 1394 ساعت 17:536.1K بازدید

ثامن مشهد از سد شهرداری گرگان گذشت

تیم ثامن مشهد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم شهرداری گرگان به برتری دست یافت.
ثامن مشهد از سد شهرداری گرگان گذشت

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، تیم بسکتبال ثامن مشهد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال و برای تعیین مقام‌های پنجم تا هشتمی موفق شد با نتیجه 83 بر 67 شهرداری گرگان را شکست دهد.

در این بازی عرفان نساج‌پور 7 امتیاز، 10 ریباند و 7 پاس گل و پاویلاس کوکیناس 17 امتیاز و 14 ریباند برای ثامن کسب کردند و سامان طاهرپور 12 امتیاز و 13 ریباند برای شهرداری گرگان کسب کرد.

تیم ثامن در 3 بازی مرحله گروهی 2 بار شهرداری گرگان را شکست داده بود و این سومین پیروزی شاگردان مهران حاتمی بود.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار