کد خبر : 1311545 | 26 اسفند 1394 ساعت 13:22 | 69K بازدید | 25 دیدگاه

انتقاد شدید پسر ژنرال از کارشناسی حاج رضایی

هوتن قلعه‌نویی نسبت به صحبت‌های امیر حاج رضایی در بازی تراکتورسازی با پاختاکور واکنش نشان داد.

انتقاد شدید پسر ژنرال از کارشناسی حاج رضایی
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که باخت تراکتورسازی پیش از بازی الهلال مقابل الجزیره امارات بود و حاج رضایی ناامیدانه پیش بینی کرده بود تیم ضعیف (!) اماراتی به سادگی از نماینده عربستان شکست می خورد تا کار برای تراکتورسازی سخت تر شود، ولی شب گذشته الجزیره موفق شد از الهلال مساوی بگیرد.

هوتن با اشاره به این نکته متنی را در صفحه اجتماعی خود به این شرح منتشر کرد: «از بذل محبت کارشناس خبره سیما نسبت به نماینده ایران، تراکتور بسیار مستفیض شدم. لبخند و چهره شاد برخی ها در رسانه ملی بعد از شکست تراکتورسازی شاید توهم ذهنی من از این باشد که یک ایرانی چطور می تونه از شکست هموطنانش مسرور باشه!! یقینا اشتباه می کنم و ناشی از جوانی من است، اما به سمع گرامیشان برسانم همان الجزیره که فرمودند ضعیف است (که احتمالا هدف لوث کردن ٢ برد ارزشمند تراکتورسازی در ٢ بازی نخست بود،) موفق شد الهلال قدرتمند را متوقف کند. اگر با پدر من مشکلی دارند حداقل به میلیون ها بیننده احترام بگذارند و اطلاعات غلط بر مبنای سلایق شخصی ندهند. تراکتور ایران این بازی رو ناعادلانه باخت، حتی شاید صعود هم نکند اما در حال حاضر با افتخار در صدر گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیاست.»

هوتن در پایان نوشت: «زنده باد ایران، زنده باد تراکتورسازی آذربایجان و زنده باد وطن پرستان واقعی سرزمین همیشه جاویدان ایران.»

دیدگاه‌ها