کد خبر : 1312249 | 01 فروردين 1395 ساعت 17:52 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 3-2 لیورپول

شکست غیرمنتظره لیورپول در زمین ساوتهمپتون

دیدار تیم های ساوتهمپتون و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 3-2 به سود ساوتهمپتون خاتمه یافت در حالیکه لیورپول نیمه اول با دو گل پیش افتاده بود.

شکست غیرمنتظره لیورپول در زمین ساوتهمپتون
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از کسب سه برد متوالی در لیگ برتر و صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا با شکست دادن منچستریونایتد، با روحیه تر از همیشه به مصاف ساوتهمپتون امده بود. لیورپول با دو بازی کمتر از ساوتهمپتون، پشت سر این تیم در رده نهم قرار داشت.

لیورپول که در جام اتحادیه سابقه شکست دادن 6-0 ساوتهمپتون در سنت مری را داشت نیمه اول کاملا برتر از میزبانش بود و دقایق 17 و 22 موفق شد دو گل به حریفش بزند. ابتدا کوتینیو با یک ضربه فنی دقیق از سمت چپ موفق شد گلزنی کند و سپس استوریج بود که روی پاس اوریگی و با یک حرکت انفرادی موفق شد دروازه میزبان را برای بار دوم باز کند. قرمزهای آنفیلد در نیمه اول توسط جو آلن به گل سوم هم رسیدند اما کمک داور آن را مردود اعلام کرد.

ساوتهمپتون نیمه دوم به قصد جبران جلو کشید و دقیقه 49 به یک پنالتی هم دست یافت اما سیدو مانه ان را از دست داد تا حساب کار 2-0 بماند. همین بازیکن 15 دقیقه بعد جبران کرد و موفق شد روی یک فرار، دروازه لیورپول را باز کند.

این پایان کار نبود چراکه ساوتهمپتون به فاصله دو دقیقه دو گل دیگر به لیورپول زد. ابتدا گراتزیانو پله دقیقه 84 با شوتی دقیق از بیرون محوطه جریمه کار را برابر کرد و دو دقیقه بعد نیز مانه موفق شد روی اشتباه اسکرتل، گل سوم را به ثمر برساند تا لیورپول بازی 2-0 برده را از دست بدهد. این دیدار در نهایت با نتیجه 3-2 به سود ساوتهمپتون خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها