کد خبر : 1312401 | 02 فروردين 1395 ساعت 21:20 | 69.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای خبرگزاری DPA

پایان علاقه رئال به جذب داوید دخیا

بر خلاف ادعای رسانه های اسپانیایی که معتقدند فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان در پی جذب داوید دخیاست، خبرگزاری آلمانی DPA از پایان علاقه کهکشانی ها به جذب دروازه بان یونایتد خبر داد.

پایان علاقه رئال به جذب داوید دخیا
به گزارش "ورزش سه"، یک اشتباه در ارسال فکس از سوی باشگاه منچستریونایتد سبب شد تا مبادله دخیا و کیلور ناواس در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی 2015 صورت نگیرد. اتفاقی که در آن مقطع حاشیه های فراوانی به همراه داشت و باعث تیرگی روابط دو باشگاه نیز شد.

دخیا مشتاق برای پیوستن به رئال بود در حالیکه ناواس در هواپیمایی که منتظر بود تا وی را به منچستر ببرد، همراه همسرش می گریست. بسیاری تصور می کردند که این مساله روی روحیه ناواس تاثیری منفی خواهد گذاشت و او قادر به درخشش برای رئال نخواهد بود اما عکس این قضیه رخ داد و ناواس یکی از سه بازیکن برتر فصل رئال تا بدینجا بوده است.

دروازه بان کاستاریکایی که در آخرین هنرنمایی خود، شب گذشته مقابل سویا یک پنالتی مهار کرد و بسیار خوش درخشید، حالا مورد حمایت تمام هواداران رئال قرار دارد.

هفته گذشته رسانه های اسپانیایی خبر دادند که پرز همچنان در اندیشه تمام کردن ماموریت نیمه تمام انتقال دخیاست اما خبرگزاری آلمانی DPA در همین رابطه امروز گزارش داد که مدیران رئال با تداوم درخشش کیلور ناواس، پرونده جذب دخیا را بسته اند و به زودی با ناواس تمدید قرارداد خواهند کرد. سه ماه دیگر و با شروع نقل و انتقالات تابستانی مشخص خواهد شد که رسانه های اسپانیایی پیشبینی درستی داشتند یا DPA.

دیدگاه‌ها