کد خبر : 1313263 | 09 فروردين 1395 ساعت 11:32 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آخرین تمرین تیم ملی

تیم ملی آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی با عمان ساعت 11:30 امروز در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کرد. این در حالی که بود سایت رسمی فدراسیون فوتبال ساعت برگزاری آخرین جلسه تمرینی تیم ملی را امروز ساعت 18 در استادیوم آزادی ذکر کرده بود.

گزارش آخرین تمرین تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، قطع بارش باران و هم چنین هوای آفتابی تهران کمی آب های جمع شده در زمین را خشک کرده بود و دیگر نیازی نبود تیم تدارکات با ابر آب زمین را خشک کنند و صحنه های مدرنی را خلق کنند.

در آغاز تمرین بازیکنان درقالب گروه های چند نفره به وسیله توپ به گرم کردن بدن های خود پرداختند که بازیکنان با هم کری داشتند.

کارلوس کی روش و دستیارانش نیز در گوشه دیگری از زمین جلسه سرپایی را برگزار کردند. گویی بیشتر بحث ها در مورد عملکرد بازیکنان و هم چنین ترکیب بازی فردا بود.

در ادامه بازیکنان در مرکز زمین جمع شدند و تولد دیگو مربی بدنساز تیم ملی را تبریک گفتند.

سپس بازیکنان مشغول به دویدن در عرض زمین شدند.

بیرانوند، اخباری و مظاهری سه دروازه بان تیم ملی نیز تمرینات اختصاصی خود را با دن گاسپار انجام دادند. به دلیل آمادگی دروازه بان ها مشخص نیست کدام یک در بازی با عمان به میدان می رود. هر چند حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی تیم در بازی فردا محتمل تر است.

در ادامه، بازیکنان حرکات کششی را انجام دادند تا به طور کامل آماده فوتبال درون تیمی شده باشند. بازی آقا وسط از بخش های دیگر تمرین امروز بود که بازیکنان در دو گروه این کار را انجام دادند.

هر ۲۴ بازیکن تیم ملی در تمرین امروز حضور داشتند. تنها مصدوم تیم ملی یعنی رضا قوچان نژاد هم امروز به طور اختصاصی تمرین کرد.

رضا قوچان نژاد قطعا در بازی فردا در ترکیب ایران حضور نخواهد داشت اما سردار آزمون که با آسیب دیدگی جزِیی مواجه شده بود به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد و نشان داد مشکل خاصی ندارد.

دیدگاه‌ها