کد خبر : 1313498 | 10 فروردين 1395 ساعت 18:44 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پاراگوئه - برزیل

رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه امریکای جنوبی رفته رفته داغ می شود.

پیش بازی پاراگوئه - برزیل
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم همسایه در جدول رده بندی رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

پاراگوئه

تیم هم امتیاز با آرژانتین و برزیل برای جدی تر شدن امیدهایش جهت صعود به رقابت های جام جهانی روسیه، امیدوار است تا در دیداری خانگی و حساس مقابل برزیل به پیروزی دست پیدا کند. پاراگوئه 8 امتیازی است و به خوبی می داند که پیروزی مقابل برزیل تا چه اندازه می تواند ورق را به سود این تیم برگرداند. آن ها در 3 دیدار اخیر خود تنها 1 پیروزی کسب کرده اند اما سابقه دیدارهای رو در رو مقابل برزیل نشان می دهد که باید شانس زیادی برایشان قائل بود. پاراگوئه در 3 بازی اخیرش مقابل برزیل هیچ شکستی را متحمل نشده است تا نشان دهد همواره لقمه گلوگیری برای سلسائو بوده است.

برزیل

تساوی ناباورانه مقابل اروگوئه در خانه، وضعیت شاگردان دونگا را کمی پیچیده کرده است. همین مسئله باعث شده تا تنها پیروزی در خانه بتواند پاراگوئه بار دیگر شرایط را برای پرافتخارترین تیم دنیا تحت کنترل قرار دهد. غیبت نیمار مهم ترین دغدغه کادر فنی و هواداران برزیل است. با این حال آمادگی فوق العاده بالای داگلاس کاستا، هافبک بایرن مونیخ، همچنان خطرناک ترین اسلحه دونگا به حساب می آید. تمام امیدهای دونگا به مثلث داگلاس کاستا، ویلیان و رناتو آگوستو خواهد بود تا بار دیگر درخشش خود را در فاز تهاجمی تکرار کند. برزیل هم امتیاز با پاراگوئه و آرژانتین است و جای هیچ اشتباهی را در این مقطع حساس نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها