کد خبر : 1314073 | 14 فروردين 1395 ساعت 12:16 | 35.5K بازدید | 6 دیدگاه

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان

پرسپولیس در دیدار فردا برابر سیاه جامگان به دلیل غیبت دو بازیکن تیمش به دلیل محرومیت با دو تغییر اجباری بازی را آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکووویچ در اولین بازی خود در سال 95 در لیگ برتر در حالی روبروی هم قرار خواهند گرفت که محسن بنگر و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت غایبان این تیم خواهند بود.

با این شرایط به نظر می رسید برانکو ایوانکوویچ که تیمش با توجه به شکست ذوب آهن در دیدار این هفته برابر گسترش فولاد و تقابل استقلال خوزستان و تهران در بازی همزمان از شرایط خوبی برای کم کردن اختلافش با صدر برخوردار است ترکیب تیمش را با کمترین تغییر و تنها با جابجایی نفرات محروم به میدان روانه کند.

بر این اساس سوشا مکانی که در دو دیدار اخیر این تیم بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده است شانس این را خواهد داشت تا درون دروازه قرار گیرد و مایکل اومانیا و لوکا ماریچ در کنار محمد انصاری و رامین رضاییان خط دفاعی 4 نفره این تیم را تشکیل دهند.

کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، علی علیپور و احمد نوراللهی نیز خط هافبک سرخپوشان را تشکیل می دهند و برانکو امیدوار است امید عالیشاه و مهدی طارمی عملکرد درخشانی در خط حمله این تیم برابر سیاه جامگان از خود به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها