کد خبر : 1314919 | 17 فروردين 1395 ساعت 10:53 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ببر تا صعود کنی

پیش بازی ذوب آهن - بنیادکار

نماینده دوم ایران در لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی بازی برگشت با حریف ازبک را برگزار می کند که امیدوار است از شوک شکست سنگین در تبریز خارج شده باشد.

پیش بازی ذوب آهن - بنیادکار
به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن بعد از شکست سنگین در تبریز و شوکی که در لیگ برتر با آن مواجه شد حالا باید در بازی برگشت مقابل حریف ازبک خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود به این امید که با کسب نتیجه مناسب در این دیدار هم خاطره تلخ سفر به تبریز را فراموش کند هم این که جایگاهش در جدول رده بندی این گروه را تثبیت و یک گام بلند برای صعود بردارد.

 ذوبی ها که با یک برد و دو تساوی در حال حاضر تیم دوم گروه محسوب می شود برای این که صعودشان را به اما و اگر نسپارند چاره ای ندارند جزء این که در خانه از پس حریف ازبک خود برآمده و سه امتیاز را به حساب شان واریز کنند در غیر این صورت در آسیا هم با شرایط نامناسبی روبرو خواهند شد. نکته جالب در خصوص ذوبی ها به ضعف مفرط این تیم در گلزنی برمی گردد جایی که یحیی مهره های فوق العاده ای دارد اما هنوز نتوانسته در گلزنی نمره قبولی بگیرد و به همین خاطر امتیازات فراوانی را از دست داده است.

ذوب آهن هنوز درگیر طلسم ناکامی در فولادشهر است و امتیازات زیادی در خانه از دست داده به همین خاطر امشب باید این طلسم را بشکند تا قبل از رویارویی با حریف عربستانی در کشور ثالث گام اول برای صعود را بردارد. حریف امروز ذوبی ها یکی از تیم های چغر ازبک محسوب می شود که در بازی رفت هم خطرات زیادی روی دروازه این تیم اصفهانی داشت گرچه به نسبت چند سال گذشته این تیم هم با افت فاحشی روبرو شده و قدرت سابق را ندارد.

 بنیادکار بر حسب شرایط جدول امروز بازی مرگ و زندگی خود را برگزار می کند به همین خاطر پیش بینی می شود ازبک ها با ترکیبی تهاجمی به مصاف حریف خود بروند و همین موضوع برای ذوبی آهنی ها دردسرهایی ایجاد کند.

روز چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016، سه شنبه 17 فروردین 95، ساعت 20:00، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داور: ما نینگ (چین) کمک ها: وانگ دگ ژین (چین) شی ژیانگ (چین)

دیدگاه‌ها