کد خبر : 1315164 | 18 فروردين 1395 ساعت 11:10 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

توفان زرد برای انتقام

پیش بازی لوکوموتیو ازبکستان – سپاهان ایران

نماینده اول ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا برای این که شانس صعود داشته باشد باید در تاشکند توفان به راه انداخته و انتقام باخت بازی رفت را بگیرد.

پیش بازی لوکوموتیو ازبکستان – سپاهان ایران
به گزارش "ورزش سه"، این بازی را می توان جدال مرگ و زندگی برای مدافع عنوان قهرمانی ایران قلمداد کرد چون با شرایطی که سپاهان در جدول دارد ناکامی در این بازی می تواند پرونده بازی های آسیایی این تیم را نیز همچون دو جام داخلی بسته شده دانست. شکست در بازی رفت آن هم در اصفهان تمام آرزوهای زردپوشان را تبدیل به یاس کرد و الان تمام امیدها به جبران این باخت در تاشکند دوخته شده تا ایگور استیماچ و شاگردانش برای صعود امیدوار باقی بمانند.

 سپاهان که اصلا حال و روز خوشی ندارد فصلی فاجعه بار را می گذراند و تنها دلخوشی اش برای پایان خوب صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که با این وضعیت کمی غیر منتظره به نظر می رسد. مربی کروات هم با وجود تمام وعده وعیدهایی که داد نتوانست مشکلات فنی این تیم را برطرف کند و هر روز بر ناکامی ها افزوده شد به همین خاطر فشار انتقادات از او و ایده هایش به اوج خود رسید.

1097406

 اما حریف سپاهان نه تنها شرایط خوبی دارد بلکه یکی از قدرتمندترین نماینده های ازبکستان نیز محسوب می شود چون امسال بیشتر ستاره های ملی پوش و سرشناس را در تیم خود جمع کرده و فصل جدید این کشور را نیز قدرتمند آغاز کرده و در صدر جدول یکه تازی می کند. لوکوموتیو در بازی رفت هم نشان داد از چه قدرتی برخوردار است و از کوچک ترین غفلت یک گل می سازد به همین خاطر بدون شک در خانه با روحیه و انگیزه بالاتر به میدان می رود تا کار صعود و صدرنشینی اش را قطعی کند و از حالا جشن و پایکوبی به راه بیاندازد.

روز چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2016، چهارشنبه 18 فروردین ماه 95، ساعت 15:30، ورزشگاه اختصاصی لوکوموتیو

داور: علی حسن ابراهیم (بحرین) کمک ها: محمد جعفر محمد و ناعف خلیفه طیب (بحرین)

دیدگاه‌ها