کد خبر : 1315316 | 18 فروردين 1395 ساعت 18:42 | 107.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهر در امن و امان است

توضیحات حقیقی درباره درگیری در تمرین ماریتیمو

دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران در واکنش به شایعه درگیری‌اش در تمرینات ماریتیمو توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات حقیقی درباره درگیری در تمرین ماریتیمو
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که چندی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ماریتیمو نیست و در اردوی تیم ملی نیز در حالی حاضر شد که نتوانست برابر عمان و هندوستان به میدان برود، از چندی دیگر و با بهبود مصدومیتش قادر به همراهی این تیم پرتغالی خواهد بود.

در این بین امروز انتشار خبری مبنی بر درگیری علیرضا حقیقی در تمرین ماریتیمو و قهر او باعث شد تا با او گفت‌وگو کنیم.

دروازه شماره 80 ماریتیمو که عملکردی موفق در لیگ پرتغال داشته در این‌باره به خبرنگار ما گفت: ماجرا آنطور که پوشش داده شده نبود و هیچگونه درگیری و قهری وجود نداشته. فضای فوتبال اروپا کاملا متفاوت است و اینگونه نیست که شما هر کاری دلتان خواست بکنید و نمی‌دانم ماجرای قهرم از کجا نشأت گرفته است.

وی ادامه داد: من مصدوم هستم و به همین دلیل نیز نتوانستم در چند دیدار اخیر ماریتیمو و همچنین تیم ملی به میدان بروم. در تمرین ماریتیمو نیز بعد از اینکه تا حدودی بهبودیم را به دست آوردم شرکت کردم . در آخرین تمرین فشار بالا بود و من حس کردم ممکن است مصدومیتم شدیدتر بشود و این مساله را به مربی گلرها گفتم اما نظر او با من تفاوت داشت . حالا با توجه به  این مسئله من برای توضیح درباره این مساله باید با باشگاه صحبت کنم.

علیرضا حقیقی در ادامه گفت: به هرحال موضوع به آن شدت که انعکاس داده شد نبود و شهر در امن و امان است. من از رسانه‌ها می‌خواهم که به این موضوع پروبال ندهند و مطمئن باشند من تمام تلاشم را خواهم کرد تا نماینده‌ خوبی برای کشورم در پرتغال باشم.

دیدگاه‌ها