کد خبر : 1318800 | 31 فروردين 1395 ساعت 11:35 | 29.1K بازدید | 6 دیدگاه

کی‌روش قرار با نماینده جیووا را قبول نکرد!

کی‌روش قرار با نماینده جیووا در پرتغال را قبول نکرد و اذعان داشت در خصوص البسه تیم ملی بهتر است فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد!

کی‌روش قرار با نماینده جیووا را قبول نکرد!
به گزارش "ورزش سه"، با هماهنگی های فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا این شرکت می خواست نماینده خود را به پرتغال بفرستد تا در نشست یک روزه با کی روش طرح های لباس تیم ملی را در اختیار وی بگذارد و نظراتش را در این  خصوص جویا شود اما سرمربی تیم ملی گفت نیازی به انجام این کار نیست و بهتر است فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد!

البته به نظر می رسد کی روش از تغییر اسپانسر تیم ملی بدون مشورت با خودش ناراحت است و این را پیش تر در مصاحبه ای گفته بود.

نکته جالب توجه اینکه محموله نخست تیم ملی به سفارش فدراسیون فوتبال اردیبهشت ماه وارد تهران می شود تا در اختیار ملی پوشان قرار گیرد. هم اکنون شرکت جیووا منتظر ارایه طرح از سوی فدراسیون فوتبال است تا طرح ها و رنگ های مدنظر فدراسیون فوتبال را در تولید لباس ها اعمال کند.

فدراسیون فوتبال برای اینکه جای هیچ گلایه ای را برای کی روش باقی نگذارد می خواست با قرار نماینده جیووا و کی روش در پرتغال همه چیز را با سرمربی تیم ملی هماهنگ کند اما کی روش که فعلا روی دنده لج است این قرار را قبول نکرد!

حجم سفارش های فدراسیون فوتبال به شرکت جیووا به اندازه ای است که ملی پوشان اگر خواستند در مسابقه ای پیراهن خود را با تیم حریف عوض کند دچار  مشکل نشوند.

گفتنی است طرح ها و لوگوها هم در کارخانه جیووا در ناپل روی لباس ها حک خواهد شد.

دیدگاه‌ها