کد خبر : 1318918 | 31 فروردين 1395 ساعت 16:28 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

زیدان: شانس بارسلونا و اتلتیکو بیشتر است

رئال مادرید که حالا در یک امتیازی بارسلونا و اتلتیکو قرار دارد برای امیدوارماندن به قهرمانی فردا نیاز به کسب پیروزی برابر ویارئال دارد.

زیدان: شانس بارسلونا و اتلتیکو بیشتر است
به گزارش "ورزش سه"، کسب تنها یک امتیاز از 4 بازی اخیر باعث شد تا بارسلونا فاصله امتیازی فاحش خود با اتلتیکو و رئال را از دست بدهد و حالا نبرد برای قهرمانی لالیگا به فاصله 5 هفته به پایان رقابت ها، داغ تر از همیشه شده است.

زیدان در نشست خبری بازی با ویارئال در مورد وضعیت مصدومیت کارواخال و بیل گفت:" هر دو به بازی فردا نمی رسند. کارواخال زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار دارد و فردا با ما نخواهد بود. در مورد او چیز بیشتری ندارم که بگویم. بیل هم در جریان تمرین دیروز احساس درد کرد و امروز نتوانست کنار ما باشد. امیدوارم مشکل او فقط خستگی عضلانی باشد و هم او و هم کارواخال بتوانند از بازی بعدی ما را همراهی کنند."

لالیگا یا لیگ قهرمانان:" بی تردید ما توانایی قهرمانی در هر دو جام را داریم اما باید بگویم که فعلا پشت سر بارسلونا و اتلتیکو قرار داریم و هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم. هنوز هیچ جامی به ما تعلق نگرفته  باوجود اینکه در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

اینکه در مورد شانس بالای ما برای قهرمانی در این دو جام صحبت می شود چندان مطلوب من نیست. این شانس را داریم تا برای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان بجنگیم و نکته مثبت اینجاست که بازیکنان هم مثل من فکر می کنند و تمام تمرکزشان فقط روی پیروزی در بازی های باقیمانده است.

معتقدم بارسلونا و اتلتیکو می توانند هر 5 بازی بعدی را ببرند و این یعنی ما در صورت پیروزی در تمام بازی های باقیمانده نیز قهرمان نخواهیم شد. آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. ما چاره ای نداریم جز اینکه به پیروزی در 5 بازی بعدی فکر کرده و امیدوار باشیم بارسا و اتلتیکو امتیاز از دست بدهند. 

این قول را به شما می دهم که تا ثانیه آخر به تلاشمان برای قهرمانی ادامه خواهیم داد و پاپس نمی کشیم. پس از شکست برابر اتلتیکو و زمانیکه 12 امتیاز از بارسلونا کمتر داشتیم هم گفته بودم که تا روز آخر به تلاشمان ادامه می دهیم."

نقش هواداران:" آنها نیروی مضاعفی به ما می بخشند. نیازی نیست که من از آنها درخواست کنم. هواداران فردا نیز مثل همیشه پشت ما خواهند بود."

افت بارسلونا:" به این مساله فکر نمی کنم. تمرکز من روی رئال است. درهر فصل هر تیمی ممکن است مقطعی دچار مشکل شود. افت بارسا برایم معنا ندارد چون آنها هنوز صدرنشین هستند و اگر 5 بازی بعدی خود را ببرند، قهرمان خواهند شد. ما سوم هستیم و باید تلاش کنیم از اتلتیکو پیشی بگیریم و سپس امیدوار باشیم بارسلونا باردیگر لغزش کند تا قهرمان شویم."

ارتباط با گرت بیل:" او بازیکن و انسان بسیار خوبی است. اسپانیایی گرت هر روز بهتر می شود و ارتباط بسیار خوبی بین ما وجود دارد. بیل جوان است و هنوز جای بهتر شدن دارد."

دیدگاه‌ها