کد خبر : 1319303 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 01:19 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 2 - 0 کریستال پالاس

پیروزی ارزشمند یونایتد مقابل کریستال پالاس

منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 2-0 در خانه مقابل کریستال پالاس فاصله اش را با منچسترسیتی به 2 امتیاز کاهش دهد.

پیروزی ارزشمند یونایتد مقابل کریستال پالاس
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای زنده نگه داشتن امیدهایش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کریستال پالاس در الدترافورد رفت.

یونایتد خیلی زود توانست روی یک حرکت غافلگیر کننده دروازه پالاس را باز کند. همکاری خوب دارمیان و ماتا منجر به ارسال توپ درون محوطه جریمه شد تا دیمین دلانی، بازیکن پالاس، به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند. یونایتد سریع تر از آن چیزی که تصور می کرد توانست از حریف سخت کوش خود پیش بیفتد.

پالاس پس از این گل حملات خود را روی دروازه یونایتد آغاز کرد. در دقیقه 10 آدبایور می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی در ادامه نیمه اول نیز با حملات کریستال پالاس ادامه یافت اما شاگردان فان خال نیز با استفاده از حرکات راشفورد روی چند صحنه در ضد حملات خطرناک نشان دادند. با این حال تلاش دو تیم در ادامه نیمه اول سرانجامی نداشت تا بازی با همان گل به خودی بازیکنان پالاس، 1-0 به سود یونایتد خاتمه یابد.

بازی در نیمه دوم با برتری یونایتد آغاز شد و آن ها همچون نیمه اول توانستند خیلی زود به گل برسند. کرنر ارسالی در یک رفت و آمد به متئو دارمیان، مدافع یونایتد، رسید تا این بازیکن ایتالیایی با یک ضربه والی تماشایی گل دوم یونایتد را وارد دروازه شاگردان آلن پاردیو کند.

پس از این گل بازیکنان یونایتد سعی کردند تا با کنترل بازی به ذخیره انرژی خود برای دیدار حساس شنبه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل اورتون بپردازند. از طرفی شاگردان پاردیو در پالاس نیز که گویا شکست را پذیرفته بودند، به فکر بازی یکشنبه خود مقابل واتفورد در جام حذفی بودند.

علی رغم چند حمله جسته گریخته از هر دو تیم در ادامه نیمه دوم، تلاش آن ها نتیجه خاصی نداشت تا بازی در نیمه دوم کم حادثه دنبال شود و یونایتد به یک پیروزی ارزشمند 2-0 در خانه مقابل پالاس دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها