کد خبر : 1320276 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 13:59 | 39.8K بازدید | 22 دیدگاه

به غیر از بنیان دیزل در هیچ ورزشگاهی بازی نمی کنیم

کمالوند: به ما چه ربطی دارد در اهواز چه شد؟

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد تیمش به جز بنیان دیزل در هیچ ورزشگاه دیگری به میدان نمی رود.

کمالوند: به ما چه ربطی دارد در اهواز چه شد؟
فراز کمالوند درباره ادعای پرسپولیسی ها که دیدار با گسترش فولاد باید در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شود، به "ورزش سه" می گوید: استادیوم ما بنیان دیزل است. پارسال و امسال در این ورزشگاه بازی کردیم. اگر استاندارد است، باید برای همه مسابقات استاندارد باشد. بازی با پرسپولیس که با بازی های دیگر فرق نمی کند. استقلال امسال و پارسال به این ورزشگاه آمد و پرسپولیس هم سال گذشته حضور پیدا کرد و هیچ مشکلی پیش نیامد.

او ادامه می دهد: درخواست پرسپولیسی ها مصداق بارز «گنه کرد دربلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری» است. به ما چه ربطی دارد که در اهواز چه اتفاقاتی افتاده است؟ ما که نباید قصاص قبل از جنایت کنیم.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه عنوان می کند: امتیاز بازی با پرسپولیس برای ما بسیار حیاتی است. ما هم خودمان همچنان در کورس سهمیه آسیایی هستیم و هم دوست داریم به قهرمانی تراکتورسازی کمک کنیم. با این وضع، تحت هیچ شرایطی در هیچ استادیومی غیر از بنیان دیزل بازی نمی کنیم. سیاست مدیرعامل و هیات مدیره گسترش فولاد نیز چنین است. می خواهیم از حق قانونی مان استفاده کنیم.

کمالونددر ادامه می گوید: ما مصوبه شورای تامین تبریز که با برگزاری مسابقه در بنیان دیزل موافقت کرده را نیز تقدیم فدراسیون کردیم. هدفمان این است که از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. اینطور نمی شود که پرسپولیس برای تیم های دیگر تعیین تکلیف کند. اصلا می خواهند در آزادی بازی کنیم؟ ورزشگاه ما با هزینه شخصی ساخته شده و چند روز قبل خادم، معاون وزیر هم اینجا بوده و امکاناتش را ستوده است. ما که نباید به خاطر اتفاقی که در جای دیگری افتاده، از میزبانی محروم شویم.

سرمربی گسترش فولاد صحبت هایش را اینگونه به پایان می برد: از آقای مهدی تاج تشکر می کنم که همواره حامی باشگاه ها بوده و در فصل جاری لیگ برتر برنامه ریزی مدونی را انجام داده است، ما زحمات رییس سازمان لیگ و همکارانش را ارج می نهیم و به همین خاطر درباره محل برگزاری مسابقه با پرسپولیس تابع نظر و تاج و سازمان لیگ هستیم. هر چند که اعتقاد داریم که آنها حق را به حقدار می دهند.

دیدگاه‌ها