کد خبر : 1320360 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 18:41 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

هلیلوویچ:

شکست 6-0 مقابل بارسلونا دردناک است

هافبک بارسلونا که به طور قرضی در خیخون توپ می زند از شکست 6-0 مقابل این تیم بسیار ناامید شده است.

شکست 6-0 مقابل بارسلونا دردناک است
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیداری پر حاشیه موفق شد اسپورتینگ خیخون را با 6 گل از پیش رو بردارد. آلن هلیلوویچ، هافبک بارسلونا که به طور قرضی در خیخون توپ می زند، می گوید شکست 6-0 مقابل بارسلونا بسیار ناامید کننده و دردناک است.

هلیلوویچ گفت:" شکست 6-0 همواره ناراحت کننده و دردناک است. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به بارسلونا فشار وارد کنیم و در عین حال شانس گلزنی خود را نیز داشته باشیم. در نیمه دوم بارسلونا توانست گلی آفساید وارد دروازه ما کند و دو پنالتی غیر ضروری نیز صاحب شود. ما نیز که مجبور شدیم 10 نفره با اخراج بازیکن خود به بازی ادامه دهیم. بازی مقابل تیمی همچون بارسلونا آن هم 10 نفره بسیار دشوار خواهد بود اما این از اتفاقات فوتبال است و کاری نمی توان انجام داد. تصور می کنم که به ثمر رساندن 8 گل در دو بازی کاری غیر ممکن باشد اما بازیکنی همچون سوارز می تواند آن را انجام دهد. او بازیکن فوق العاده سطح بالایی است و من به او علاقه دارم."

هلیلوویچ در ادامه تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای بازگشتش به نوکمپ اتخاذ نشده:" دو باشگاه هنوز هیچ صحبتی با یکدیگر نداشته اند چرا که هنوز 3 بازی بسیار مهم دیگر تا پایان فصل باقی مانده است."

دیدگاه‌ها