کد خبر : 1320695 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 21:25 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست میلان مقابل تیم قعرنشین ورونا

میلان در عین ناباوری مقابل هلاس ورونا تیم قعرنشین رقابت های لیگ ایتالیا با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شکست میلان مقابل تیم قعرنشین ورونا
به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بازیکنان ورونا آغاز شد. آن ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند سعی کردند از همان ابتدا صاحب توپ و میدان شوند. در دقیقه 9 پاتزینی می توانست گل نخست را وارد دروازه میلان کند اما ضربه او در اختیار دوناروما، دروازه بان میلان، قرار گرفت.

پس از این حمله میلانی ها کمی بهتر ظاهر شدند و موفق شدند گل نخست را در دقیقه 21 توسط جرمی منز به ثمر برسانند. مهاجم فرانسوی روی ریباند، موفق شد گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کند.

پس از این گل نیز حملات میلانی ها ادامه یافت. آن ها می توانستند روی دو صحنه برتری خود را افزایش دهند اما مهاجمان  میلان با بی دقتی فرصت ها را از دست دادند. در نهایت بازی در نیمه اول با همان تک گل منز به سود میلان خاتمه یافت.

بازی در نیمه دوم نیز همچون نیمه اول با حملات ورونا آغاز شد. آن ها در همان دقایق اولیه فرصت های گلزنی را روی دروازه دوناروما ایجاد کردند اما نتوانستند کار را به تسای بکشانند. میلانی ها نیز روی چند صحنه توسط باکا در ضد حملات می توانستند کار را تمام کنند اما آن ها نیز موفق نشدند از فرصت های خود استفاده کنند.

در نهایت در دقیقه 71 ورق به سود ورونا برگشت. خطای هند رومانیولی را داور درون محوطه جریمه پنالتی تشخیص داد تا پاتزینی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند.

بازیکنان ورونا پس از گل تساوی نیز سر و پا حمله شدند و موقعیت های خوبی را روی دروازه میلان ایجاد کردند. سرانجام در آخرین ثانیه ها در حالی که انتظار می رفت بازی با تساوی خاتمه یابد، لوکا سیلیگاردی موفق شد در دقیقه 95 گل دوم را با ضربه ای تمام کننده وارد دروازه میلان کند تا شاگردان بروکی یک شکست تلخ و ناباورانه را مقابل ورونا تجربه کنند.

دیدگاه‌ها