کد خبر : 1321742 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 22:16 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

خریدهای مدنظر آنچلوتی برای فصل آتی بایرن

به غیر از کاپیتان دورتموند که این روزها از او به عنوان خرید قطعی بایرن نام برده می‌شود، بازیکنان دیگری هم مدنظر کادر فنی این تیم هستند.

خریدهای مدنظر آنچلوتی برای فصل آتی بایرن
به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در حال حاضر بخش اعظمی از اخبار ورزشی آلمان به ترانسفر محتمل متس هوملس به بایرن مونیخ اختصاص دارد، اما کارلو آنچلوتی که از تابستان جای پپ گواردیولا را در کادر فنی باواریایی‌ها خواهد گرفت با جدیت در حال بررسی و تعیین گزینه‌های شایسته برای پیوستن به ترکیب تیم جدیدش است.

با توجه به اینکه از ماه مارس تا کنون بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و همچنین مجله "کیکر" درمورد همراهی تیاگو آلکانتارا با گواردیولا در رفتن به منچسترسیتی خبر می‌دهند و برادر پپ که مدیر برنامه‌های این بازیکن است هم این خبر را درمورد هافبک موردعلاقه پپ تایید کرده، کادر فنی بایرن طبیعتا برای یافتن جایگزین او به تکاپو افتاده است.

پورتال "فوتبال ترانسفرز" میرالم پیانیچ ،هافبک 26 ساله آ اس رم، را به عنوان این گزینه و بازیکنی که کارلتو از زمان بودنش در چلسی او را زیر نظر داشته نام برد. قیمت این بازیکن بوسنیایی که قادر است در هر پستی در خط میانی به کار گرفته شود، در بازار نقل و انتقالات 35میلیون یورو براورد شده و قراردادش با رمی‌ها تا سال 2018 اعتبار دارد.

مجله "کیکر" در این زمینه همچنین اضافه کرد که حاتم بن عرفا از تیم نیس فرانسه هم مد نظر مربی ایتالیایی آتی بایرن مونیخ است و در همین راستا میشائیل رشکه ،مدیر ورزشی این باشگاه، جمعه گذشته در فرانسه از نزدیک تماشاگر بازی نیس بود که اتفاقا بن عرفا توانست در آن مسابقه هم گلزنی کند. علاوه بر این اگر چه ارزش این بازیکن 29 ساله در بازار نقل و انتقالات ده میلیون یورو برآورد می‌شود، اما او با پایان فصل جاری بازیکن آزاد قلمداد خواهد شد.

دیدگاه‌ها