کد خبر : 1321815 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:33 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

بلیزرز به وریرز رسید

پیروزی هیت با درخشش وید در لیگ NBA

تیم بسکتبال پورتلند تریل بلیزرز با پیروزی مقابل لس آنجلس کلیپرز،‌ حریف گلدن استیت وریرز در نیمه نهایی کنفرانس غرب شد.

پیروزی هیت با درخشش وید در لیگ NBA
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، صبح امروز (شنبه) در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم میامی هیت با درخشش گارد رأس خود، دواین وید با نتیجه 97 بر 90 شارلوت هورنتس را در سالن «تایم وارنر کیبل» شکست داد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف به بازی هفتم و آخر کشیده شود.

دواین وید از ماه دسامبر سال گذشته که 22 پرتاب 3 امتیازی متوالی را از دست داده بود تا بازی صبح امروز تیمش،‌ شوت 3 امتیازی نزده بود اما در دیدار مقابل شارلوت 2 پرتاب از پشت قوس داشت که یکی از آنها در فاصله 46 ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد شد. او 23 امتیاز،‌ 6 ریباند و 4 پاس گل در شب پیروزی تیمش داشت تا در بازی شماری 33 با حریف مساوی شوند و کار به بازی هفتم بکشد.

تیم ایندیانا پیسرز با نتیجه 101 بر 83 میهمان خود تورونتو رپتورز را در سالن «بنکرز لایف فیلدهاوس» در بازی ششم شکست داد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی هفتم کشیده شود. پل جرج 21 امتیاز و 11 ریباند برای پیسرز کسب کرد.

در بازی آخر نیز پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه 106 بر 103 میهمان خود لس آنجلس کلیپرز را شکست داد تا در نهایت با حساب 4 بر 2 به مرحله دوم پلی آف کنفرانس غرب برسد. دیمین لیلارد 28 امتیاز، 5 ریباند و 7 پاس گل برای بلیزرز داشت. پورتلند در نیمه نهایی کنفرانس غرب به مصاف گلدن استیت وریرز، مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.


دیدگاه‌ها