کد خبر : 1321830 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سپاهان را چه کسی انتخاب می‌کند؟

هنوز دو بازی تا انتهای فصل باقی مانده اما با همین شرایط گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی جدید سپاهان به اوج خود رسیده و هر روز نامی جدید بر سر زبان ها می افتد.

سرمربی سپاهان را چه کسی انتخاب می‌کند؟
به گزارش "ورزش سه"، همین چند روز قبل بود که خبرهایی شنیده شد مبنی بر این که رزومه مربیانی همچون فرانک رایکارد، رودگولیت و روبرتو کارلوس در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفته تا از این جمع یک نفر برای رهبری تیم انتخاب شود. موضوعی که بیشتر به یک بازی رسانه ای شبیه بود تا واقعیت چون سپاهان هم مثل تمام باشگاه های لیگ برتری با مشکل بودجه و تامین منابع مالی روبرو است و مسلما توان پرداخت رقم کلان برای مربیانی خارجی با این شهرت را ندارد.

حالا با گذشت چند روز این گزینه های سرشناس خارجی جای خود را به مربیانی داخلی همچون عبدا.. ویسی، منصور ابراهیم زاده و ... داده اند تا مشخص شود هنوز خود سپاهانی ها به جمع بندی لازم برای تصمیم گیری نهایی نرسیده اند . سئوالی که این جا ذهن همه را به خود معطوف کرده این است که چه کسی سرمربی فصل آینده سپاهان را انتخاب می کند؟ مدیرعاملی که گفته می شود تنها یکی ، دو هفته بیشتر پشت میز مدیریت باشگاه نیست و جای خود را به فرد جدیدی می دهد یا کمیته فنی باشگاه؟

با نگاهی به اتفاقات رخ داده پیرامون اردوی سپاهان می توان گزینه کمیته فنی را محتمل تر دانست جایی که پیشکسوتانی همچون حسین چرخابی، محمود یاوری، محرم نویدکیا و یکی دو نفر از اعضای هیات مدیره هم جزو آن هستند و در این مدت هم در بیشتر تصمیمات اتخاذ شده تاثیر داشتند از جمله کنار گذاشتن استیماچ و انتخاب زاغی نژاد. با این وجود همان طور که اصغر باقریان مدعی شد گزینه عبدا.. ویسی انتخاب مدیرعامل باشگاه بوده و در این بین گفته می شود هنوز کمیته فنی نظر نهایی را راجع به سرمربی موفق استقلال خوزستان که خود سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را در کارنامه دارد، نداده است.

اما یک شایعه دیگر هم حول محور انتخاب سرمربی جدید سپاهان شنیده می شود آن هم دخالت مستقیم محرم نویدکیا کاپیتان محبوب اما حاشیه ای این فصل زردپوشان که گفته می شود پشت پرده و با هماهنگی مدیرعامل کارخانجات فولادمبارکه به عنوان رئیس مجمع در حال پیش بردن امور برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آتی است اما این شایعه از سوی نزدیکان محرم کاملا تکذیب شد چون آنها مدعی بودند نویدکیا از روزی که از تیم کنار رفت ارتباطش را کاملا با باشگاه و هیات مدیره قطع کرده و در این مدت هم اصلا نزدیک تیم نشده است.

یک ابهام بزرگ دیگر در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون سپاهان این است که چرا اصغر باقریان الان و بعد از این که تیم بحران زده اصفهانی با زاغی نژاد سرمربی موقت خود دو برد متوالی در لیگ برتر به ثبت رسانده و تا حدودی جایگاهش را سرو سامان داده بحث انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با گزینه هایش از جمله عبدا.. ویسی را مطرح کرده است؟ مگر نه این که او به عنوان مدیرعامل باید آرامش را به تیم تزریق کند تا حداقل در بازی های باقیمانده آبروداری کند! تیمی که دو بازی در لیگ برتر پیش رو دارد و یک بازی حیثیتی هم برابر الاتحاد در مسقط با این شایعات بیشتر در بطن حاشیه قرار گرفته و این می تواند برای زاغی نژاد خبر بدی باشد.

آن چه محرز است این که سپاهان این روزها در محاصره شایعات بسیار زیادی قرار دارد و با این شرایط طرفدارانش همچنان باید برای اتمام فصل سیاه و تاریکی که تجربه کردند لحظه شماری کنند. فصلی که یم تواند منجر به یک سونامی بزرگ در انتهای فصل و پوست اندازی کلی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر شود از مدیریت گرفته تا کادر فنی و کادر بازیکن.

دیدگاه‌ها