کد خبر : 1321948 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:32 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

با زیر سوال بردن گاتزتا دلو اسپورت

انتقاد بسیار تند مدیر اسکای اسپورت از سیمئونه

فابیو کاره سا، مدیر اسکای اسپورت ایتالیا و گزارشگر مشهور فوتبال، روز گذشته به شدت از سبک بازی اتلتیکو و شیوه مربیگری سیمئونه انتقاد کرد.

انتقاد بسیار تند مدیر اسکای اسپورت از سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه ای اختصاصی با دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو انجام داد و ضمن تمجید از سبک مربیگری وی، از ال چولو به عنوان فرمانده سیمئونه یاد کرد. طرحی از او شبیه به چگوارا نیز روی جلد این نشریه رفت. گاتزتا از سبکی که سیمئونه در فوتبال ابداع کرده به ال چولیسم یاد کرده است.

 

کاره سا، مدیر اسکای اسپورت ایتالیا ضمن انتقاد از گاتزتا دلو اسپورت، در مورد سیمئونه گفت:" سبک بازی اتلتیکو واقعا منزجر کننده است. شاید به مذاق عده ای خوش نیاید ولی این عقیده من است. 20 سال است که می گوییم در ایتالیا نباید سبک کاتناچو بازی شود که این سبک فوتبال تماشایی نیست و نباید یک تیم فقط به نتیجه فکر کند.

 

سبک مورد علاقه سیمئونه، سال هاست در ایتالیا بازی می شود. اغلب تیم های میهمان، اتوبوس جلوی دروازه می گذارند تا با یک تساوی به خانه برگردند و یا با ضدحملات به گل برسند. سیمئونه یک انسان جنگجو است ولی سبک فوتبالی که او در اتلتیکو پیاده می کند، مبتنی بر جنگ و دعوا در زمین و استفاده از ضد حملات است.  چگونه می توان گفت این سبک فوتبال تماشایی است؟ تا چند سال قبل، سبک مورینیویی معروف بود و حالا ال چولیسم. چه هست این ال چولیسم؟ زدو خورد و دفاع کردن که یک شیوه مناسب برای ورزش فوتبال نیست."

دیدگاه‌ها