کد خبر : 1322128 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:03 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس را هم ببریم، شاید قهرمان شود

ابراهیمی: در ایران گل نزنی، بدترینی!

مهاجم تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد گل نزدنش در دو بازی گذشته دلیل بر افت او نیست.

ابراهیمی: در ایران گل نزنی، بدترینی!

محمد ابراهیمی درباره شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: بازی ما با سپاهان، دو نیمه متفاوت داشت. تا دقایق 25، 30 بازی در دست سپاهان بود اما رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود. تیم سپاهان در دقایق بعد از گل اول خود فقط ضد حمله می زد. ما واقعا در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. ضمن اینکه دو گل بدموقع هم خوردیم. البته تصمیم عجیب داور هم تاثیرگذار بود. او پنالتی ما را نادیده گرفت و در نهایت همه چیز دست به دست هم داد تا تیم شکست بخورد.


موقعیتی برای گل زدن نداشتم


وی درباره اینکه بعد از زدن 5 گل در دومسابقه، در دوبازی گذشته گلی به ثمر نرسانده است، تاکید می کند: واقعیت این است که در بعضی بازی ها من در پست فوروارد بازی نمی کنم. بیشتر از هرچیز دنبال این هستم که موثر بازی کنم و دنبال گلزنی نیستم. فوتبال فقط این نیست که گلزنی کنی، پاس گل دادن، تیم را رو به جلو بردن، خوب بازی کردن و خیلی چیزهای دیگر هم باعث عملکرد موثر می شود. البته واقعا در این دو بازی موقعیتی هم نصیبم نشده که بتوانم گل بزنم. امیدوارم در بازی های بعد این فرصت به من برسد.


در ایران گل نزنی، بدترین هستی!


ابراهیمی در ادامه بیان می کند: هرگز قبول ندارم افت کرده ام یا موتورم خاموش شده است. متاسفانه در فوتبال ایران هروقت گل بزنی بهترین هستی اما وقتی که موثر باشی و گل نزنی، به چشم نمی آیی. ما هم در تیمی بازی می کنیم که بازی هایش مثل استقلال و پرسپولیس دیده نمی شود. فکر می کنم در بازی های گذشته برای گسترش فولاد موثر بازی کردم و عملکردم خوب بوده است.


هواداران لذت می برند


مهاجم گسترش فولاد درباره بازی با پرسپولیس عنوان می کند: قطعا بازی سختی با پرسپولیس داریم. امیدوارم یک بازی خوب و جذاب از آب دربیاید تا هوادارانی که به ورزشگاه می آیند لذت ببرند. گسترش فولاد و پرسپولیس دو تیم تاکتیکی لیگ برتر هستند و فکر می کنم در کنار فوتبال پاک، یک بازی زیبا را شاهد باشیم. پرسپولیس قابل احترام است اما امیدوارم 3 امتیاز را مال خود کنیم.


شانس قهرمانی پرسپولیس


ابراهیمی درباره تاثیر گسترش فولاد در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر بیان می کند: بی تردید بازی سختی برای ما است اما شما نمی توانید چیزی را پیش بینی کنید. اگر ما هم پرسپولیس را ببریم، ممکن است در هفته آخر اتفاقاتی رخ دهد و پرسپولیس قهرمان شود. هیچ چیز در فوتبال مشخص و قابل پیش بینی نیست.در عین حال من فکر می کنم شانس قهرمانی پرسپولیس از همه تیم ها بیشتر است.

دیدگاه‌ها