کد خبر : 1322211 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:53 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک‌و‌مدافع استقلال و تراکتور در جدال آقای‌گلی

در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر امید ابراهیمی از جمع هافبک ها و ایران پوریان در میان مدافعان لیگ برتر در جدال آقای گلی قرار دارند.

هافبک‌و‌مدافع استقلال و تراکتور در جدال آقای‌گلی

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی و محمد ایران پوریان به لطف پنالتی های تیم شان در جمع آقای گل های لیگ برتر قرار گرفته اند. در حالی که لیگ امسال از نظر میانگین گلزنی فقر عجیبی را سپری می کند ابراهیمی و ایران پوریان موفق شده اند با ثبت پنالتی های تیم شان جایگاه خوبی در جدول برای خود کسب کنند. در ادامه نگاهی می اندازیم به جدول گلزنان لیگ و عملکرد هافبک ها و مدافعان لیگ در آن.


مدافعان گلزن؛ ایران پوریان در صدر

مدافع باتجربه و شیرازی تراکتورسازی موفق شده با 6 گل زده عملکرد مناسبی از این نظر از خود به جا بگذارد.
او در این فصل برترین مدافع لیگ از نظر گلزنی بوده است. 6 گل زده که البته 5 تای آن از روی نقطه پنالتی بوده او را در جمع برترین گلزنان این فصل لیگ و البته در بین مدافعان بی همتا قرار داده است. ایران پوریان در این فصل برابر پرسپولیس موفق شده در جریان بازی گل بزند و دروازه تیم های فولاد، پدیده، استقلال خوزستان (رفت و برگشت) و سیاه جامگان را نیز از روی نقطه پنالتی باز کرده است.
او در دیدار برابر ذوب آهن، صبا و فولاد  نیز به عنوان مدافع پاس گل تیمش را داده و البته در دیدار با فولاد یک ضربه پنالتی به حریف داده است تا عملکرد او طی 2015 دقیقه حضورش در ترکیب تراکتورسازی را اینگونه رقم بزند.


هافبک گلزن؛ امید استقلالی‌ها


امید ابراهیمی در ترکیب استقلال را می توان موثرترین مهره پرویز مظلومی دانست. او که در فصل گذشته بعد از سجاد شهباززاده عنوان برترین گلزن آبی ها را به خود اختصاص داده بود در این فصل به لطف 9 گل زده اش در صدر جدول گلزنان استقلال قرار دارد.
ابراهیمی فصل را با دو گل زده برابر ملوان آغاز کرد و در ادامه برابر نفت تهران موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. هافبک دفاعی شوتزن استقلالی ها در هفته هفتم برابر راه آهن هر دو پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد و در هفته پانزدهم نیز برابر صبا در جریان بازی موفق به باز کردن دروازه حامد لک شد. بازی برابر پرسپولیس و سایپا نیز دو دیداری بود که امید ابراهیمی بار دیگر موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حرف را باز کند و در برابر استقلال اهواز و فولاد نیز توانست دروازه را در جریان بازی باز کند. ابراهیمی برابر استقلال اهواز و در دیدار رفت در گل کردن ضربه پنالتی اش ناکام ماند و در برابر صبای قم نیز یک پاس گل به نام خود کرد.
بعد از امید ابراهیمی ساسان انصاری با 8 گل زده قرار دارد که هت تریک او برابر استقلال اهواز نقش ویژه ای در صعودش داشته است.

دیدگاه‌ها