کد خبر : 1322220 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:54 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 2-0 کارپی

پیروزی آسان خانگی یوونتوس مقابل کارپی

دیدار تیم های یوونتوس و کارپی لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 خاتمه یافت تا بیانکونری ها این بازی تشریفاتی را نیز با برد پشت سر بگذارند.

پیروزی آسان خانگی یوونتوس مقابل کارپی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که هفته گذشته با شکست ناپولی از رم، قهرمانی اش در سری آ مسجل شده بود در خانه میزبان تیم هفدهم جدول یعنی کارپی بود که برای بقا می جنگید.

 

مطابق انتظار بازی با میدان داری یوونتوس آغاز شد و بیانکونری ها در 15 دقیقه اول صاحب دو فرصت خوب گلزنی نیز شدند. ابتدا دقیقه 6 پوگبا روی پاس بونوچی می توانست یووه را پیش بیندازد و کمی بعد موراتا با ضربه سر، فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد که توپ او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

 

کارپی دقایق 20 و 21 به دو موقعیت خطرناک یوونتوس واکنش نشان داد اما یک بار بوفون با پا و یک بار هم بی دقتی مهاجم کارپی مانع از باز شدن دروازه یووه شدند. بازی در نیمه اول به دقیقه 42 رسیده بود که هرنانس موفق شد قفل دروازه کارپی را شکسته و یووه را پیش بیندازد. او روی اشتباه دروازه بان حریف با ضربه ای دقیق موفق شد اولین گلش با پیراهن یووه را در بیستمین حضورش به ثمر برساند. نیمه اول با همین یک گل به سود بانوی پیر اتمام رسید.

 

نیمه دوم نیز بازی در اختیار یوونتوس بود اما کمتر شاهد خطرات جدی روی دروازه ها بودیم. پس از چند حمله نصفه و نیمه از یوونتوسی ها، کارپی دقیقه 76 روی شوت پورکاری می توانست کار را به تساوی بکشاند اما توپ با اختلاف اندکی از روی دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد بونوچی نتوانست در دهانه دروازه پاس مانژوکیچ را به گل تبدیل کند اما سرانجام دقیقه 80 سیمونه زازا موفق شد یوونتوس را به گل دوم رسانده و پرونده بازی را ببندد. زازا سانتر زیبای پوگبا را بالاتر از رومانیولی و با ضربه سری دقیق به تور دروازه کارپی نشاند تا حساب کار 2-0 به سود یوونتوس شود. نتیجه ای که تا پایان نیز باقی ماند تا یوونتوس همچنان به روند خیره کننده بردهایش ادامه دهد.

 

دیدگاه‌ها