کد خبر : 1322321 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:39 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

باور ما قهرمانی است

سیف‌الهی: شانس سه صدرنشین یكسان است

هافبک ریزنقش استقلال‌خوزستان می‌گوید 3 تیم بالای جدول شانس یکسانی برای قهرمان شدن دارند.

سیف‌الهی: شانس سه صدرنشین یكسان است

روح‌الله سیف‌الهی درباره پیروزی پرگل مقابل راه‌آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی راه‌آهن سخت و حساس بود به 3امتیاز این بازی نیاز داشتیم. عزم‌مان را جزم کرده بودیم که از این بازی برنده بیرون بیاییم. دیدید که با تلاش همه بچه‌ها و کادرفنی توانستیم 3 امتیاز را بگیریم تا همچنان شانس قهرمانی داشته باشیم. راه‌آهن یک تیم خوب و جوانی است که امسال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد. این تیم ریشه‌دار است امیدوارم هرچه قسمت است همان برایش اتفاق بیافتد.


این بازیکن که در دیدار با راه‌آهن نامش در لیست 18 نفره دیده نمی‌شد در این‌باره ادامه می‌دهد: من از ناحیه کتف یک مقدار احساس درد می‌کردم و با کادرپزشکی و کادرفنی تیم این موضع را در جریان گذاشتم که صلاح دیده شد در این مسابقه بازی نکنم تا برای 2 بازی آینده آماده شوم.


این بازیکن درباره دیدار با پدیده اینگونه توضیح می‌دهد: 2 بازی حساس داریم که یکی با پدیده و دیگری با ذوب‌آهن درست است با پدیده در مشهد بازی داریم ولی ما به این باور رسیدیم که می‌خواهیم قهرمان شویم. باید 3 امتیاز این بازی و بازی با ذوب‌آهن را بگیریم تا در اهواز بتوانیم جشن قهرمانی را بگیریم و دل هواداران مردم خوزستان را شاد کنیم.


سیف‌الهی در پایان در مورد اینکه قهرمان می‌شوند یا خیر افزود: 28 هفته است که همین‌جای جدول هستیم خیلی تلاش کردیم و نیم فصل قهرمان شدیم. خیلی سختی کشیدیم، خیلی رنج‌ها بردیم و تلاش‌های زیادی انجام دادیم مطمئن باشید هیچ چیزی تا تلاش نکنی به دست نمی‌آید برای موفقیت خیلی سختی‌ها را تحمل کردیم. شما و همه می‌بینید که ثمره‌اش قهرمانی در نیم فصل بود. در دو بازی آینده هم با تمام وجود بازی می‌کنیم تا به کمک خدا قهرمان شویم. نیم فصل که قهرمان شدیم من گفتم قهرمانی کوچک را به دست آوردیم و می‌رویم برای قهرمانی بزرگ پایان فصل و حالا هم می‌خواهیم به هدف اصلی‌مان برسیم. 3 تیم بالای جدول شانس یکسانی برای قهرمانی دارند من خودم به شخصه این هیجان و جذابیت لیگ امسال و مخصوصا این 2 بازی آینده را دوست دارم امیدوارم هر تیمی که مستحق قهرمانی است به این امر دست پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها