کد خبر : 1322426 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:10 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ال موندو

پیگرینی:رئال یک باشگاه سیاسی است

مانوئل پیگرینی در آستانه بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی کنایه جدید نثار باشگاه سابقش کرد.

پیگرینی:رئال یک باشگاه سیاسی است

به گزارش "ورزش سه"، پیگرینی فصل 2009-2010 هدایت رئال را بر عهده داشت اما به دلیل عدم توفیق در کسب جام، جای خود را به مورینیو داد. سرمربی حال حاضر سیتی، روز چهارشنبه بار دیگر به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت به این امید که بتواند با کسب نتیجه ای مطلوب، سیتیزن ها را برای اولین بار راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

 

او در مصاحبه با ال موندو در مورد مقطع یک ساله حضورش در رئال گفت:" از همان ابتدا می دانستم که حضورم یک  ساله خواهد بود و از رئال اخراج خواهم شد چون پرز این مساله را به مدیر ویارئال گفته بود و او هم مرا مطلع کرده بود. رئال تنها یک باشگاه ورزشی نیست بلکه باشگاهی کاملا سیاسی است. آنجا افرادی همواره در امور دخالت می کنند که درک درستی از فوتبال ندارند. من هرگز در رئال بخاطر صلاح یک یا چند نفر کار نمی کردم و برایم مهم نبود بخاطر کم شدن انتقادات، از خواسته آنها پیروی کنم."

 

بازی برگشت برابر رئال:" به برنابئو نخواهیم رفت تا کار را به پنالتی بکشانیم. از همان ابتدا فشار می آوریم تا به یک گل دست پیدا کنیم. سیتی در مادرید هجومی بازی خواهد کرد."

 

رونالدو:" او از وقتی به رئال آمده، خیلی چیزها را تغییر داده و نقش او در این تیم انکار نشدنی است. وقتی مربی رئال بودم، با بدشانسی دو ماه رونالدو را به دلیل مصدومیت از دست دادم که ضربه بزرگی به تیم زد."

 

دیدگاه‌ها