کد خبر : 1322440 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:37 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فقط به فکر شکست ملوان و استقلال هستیم

فراهانی: اجازه نمی‌دهیم حق تیم‌ها ناحق شود

دروازه‌بان صبای قم تنها هدف تیمشان برابر ملوان و استقلال را کسب پیروزی عنوان می‌کند.

فراهانی: اجازه نمی‌دهیم حق تیم‌ها ناحق شود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی در مورد شرایط صبا گفت: ما هنوز روی کاغذ شانس کسب سهمیه آسیایی داریم ولی باید تیم‌های بالاتر از ما نتیجه نگیرند و ما بتوانیم در دو مسابقه آینده به 6 امتیاز برسیم. از نظر روحی کمی مشکل وجود دارد که با درایت علی آقا(دایی) به زودی درست می‌شود اما از نظر فنی وضعیت بسیار خوبی داریم و امیدوار هستیم بهترین نتیجه را در دو هفته آینده کسب کنیم.

او با اشاره به دیدار یکشنبه ملوان و صبا ابراز کرد: ملوان همیشه تیم خوبی داشته و در زمین خود با حمایت هوادارانش سعی دارد بهترین عملکرد را داشته باشد ولی تیم ما هم شرایط خوبی دارد و یک سر و گردن از آنها بالاتر است. مطمئنا در این مسابقه برای 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و تمام توانمان را به کار می‌گیریم.

دروازه‌بان صبای قم در رابطه با بازی استقلال در هفته آخر لیگ اظهار کرد: دیدار با استقلال و پرسپولیس همواره شرایط خاص خود را داشته و بازیکنان انگیزه مضاعفی برای این دیدارها دارند تا مقابل آنها خودی نشان دهند. با توجه به اینکه ما با ملوان که گزینه سقوط هست بازی داریم و در هفته آخر میزبان استقلال هستیم با دل و جان به میدان می‌رویم تا حق را ناحق نکنیم.

فراهانی ادامه داد: 100 درصد توانمان را در دو بازی پیش رو خواهیم گذاشت و همانطور که علی آقا گفته باید 6 امتیاز را بگیریم چون برای جایگاه تیم و بازیکنان نتیجه گرفتن در دو بازی آینده بسیار اهمیت دارد. کار به دیگر اتفاقات لیگ نداریم و برای موفقیت صبا تلاش می‌کنیم.

او اضافه کرد: اُفت دور برگشت به دلیل دیر آغاز شدن تمرینات پیش از فصل و وقفه‌های لیگ بود ولی فکر می‌کنم اگر از دو بازی آینده 6 امتیاز بگیریم جایگاهمان بهبود پیدا می‌کند. با توجه به شرایط تیم نتایج نه بد بود و نه خوب اما تاکنون بهتر از سال گذشته نتیجه گرفتیم.

دروازه‌بان صبای قم پیرامون حضورش در ترکیب در پنج هفته اخیر عنوان کرد: کمی دیر به من بازی رسید که مصدومیت و بازگشت به شرایط ایده‌آل نیز در این اتفاق زمان‌بر بود ولی از علی آقا تشکر می‌کنم که با این وجود فرصت داد خودم را نشان دهم. آقا بهزاد غلامپور هم لطف زیادی داشت و کمک کرد بتوانم به شرایط خوبی برسم.

او ادامه داد: خدا را شکر در پنج بازی سه کلین‌شیت داشتم ولی اگر خدا بخواهد سعی دارم در دو بازی آینده نیز دروازه صبا را بسته نگه دارم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

دیدگاه‌ها