کد خبر : 1322881 | 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:29 | 40.5K بازدید | 4 دیدگاه

سپاهان ایران – الاتحاد عربستان

خداحافظی کابوس‌وار طوفان زرد با آسیا

شکست 4-0 در بازی رفت بود که باعث شد تا نیمکت سپاهان برای سومین بار در این فصل با تغییراتی روبرو شده و همچنان روزهای کابوس وار را ادامه دهد.

خداحافظی کابوس‌وار طوفان زرد با آسیا

به گزارش "ورزش سه"، فصل کابوس وار سپاهان با شکست سنگین در بازی رفت کامل شد تا ایگور استیماچ از هدایت تیم استعفا داده و عطای کار را به لقایش بسپارد. حالا با گذشت دو هفته از آن شب ناامید کننده قهرمان ایران با مربیانی جدید راهی مسقط شده تا در دیداری کاملا تشریفاتی اما حیثیتی انتقام آن نتیجه را ازحریف سعودی اش بگیرد.


سپاهان که به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را در این فصل برآورده کند در بازی خداحافظی اش با آسیا خیلی دوست دارد نتیجه خوبی بگیرد تا آبرومندانه از مهمترین تورنمنت معتبر فوتبالی قاره کهن خداحافظی کند. زردپوشان نصف جهان از روزی که مربی کروات از تیم جدا شد روی نوار برد افتادند و با چند برد متوالی در لیگ برتر به وضعیت خود در جدول رده بندی سرو سامان داده و توانستند روحیه خود را بازیابی کنند تا امشب در مصاف حیثیتی و انتقامی برابر الاتحاد به میدان بروند.

 

 


مزیت برتری در بازی تشریفاتی امشب این است که حریف سعودی هم از رفتن به مرحله بعد باز خواهد ماند تا به این ترتیب از غم ناکامی در آسیا میان طرفداران سپاهان کاسته شود. الاتحاد که سخت نیاز به سه امتیاز بازی با سپاهان دارد تا شانس خود برای رفتن به مرحله بعد از بیشتر کند با از دست دادن امتیاز هیچ شانسی برای قرار گرفتن در جمع تیم های صعود کننده نخواهد داشت و این اتفاق می تواند درس عبرت خوبی برای سعودی ها باشد.


الاتحاد در بازی رفت نشان داد از خط حمله خطرناک و زهرداری بهره می برد اما در ساختار تدافعی با ضعف های زیادی روبرو است به همین خاطر سپاهان اگر می خواهد در بازی امشب به هدفش برسد باید از این ضعف ها نهایت بهره را ببرد نه مثل بازی رفت موقعیت های گلزنی اش را از دست بدهد. آن چه محرز است این که زاغی نژاد امشب چند تغییر اجباری در ترکیب خواهد داشت تا سپاهانی متفاوت را روانه میدان کند.


روز پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016، چهارشنبه 15 اردیبهشت 95، ساعت 19:30، ورزشگاه سلطان قابوس مسقط
داور: مهند امیرول (مالزی) کمک ها: مهند یسری و محمد زین العابدین (مالزی)

دیدگاه‌ها