کد خبر : 1323489 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:20 | 150K بازدید | 9 دیدگاه

هت تریک آزمون در گلزنی

گل سردار سهمیه اروپایی روستوف را قطعی کرد

ملی پوش ایرانی روستوف با به ثمررساندن دهمین گل این فصل خود برای روستوف حضور این تیم در رقابت های اروپایی فصل آتی را قطعی کرد.

گل سردار سهمیه اروپایی روستوف را قطعی کرد

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون برای سومین هفته متوالی توانست نامش را در بین گلزنان روستوف به ثبت رسانده و زننده گل نخست تیمش برابر لوکوموتیو مسکو باشد تا روستوف با اتکا به همین گل برنده این بازی حساس و سرنوشت ساز شده تا ضمن بازگشت به صدر جدول لیگ برتر روسیه حضورش در رقابت های باشگاهی اروپا در فصل آتی را قطعی کند.

 


شاگردان قربان بردی اف با کسب سه امتیاز بازی با لوکوموتیو نه تنها یک بار دیگر با 57 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر روسیه برگشتند بلکه با رسیدن به این امتیاز حضور خود در رقابت های اروپایی در فصل آتی را قطعی کردند تا به یکی از اهداف مهم خوددر این فصل برسند. تیمی که تا فصل پیش کاندیدای سقوط قلمداد می شد با هدایت خوب قربان بردی اف حالا مدعی قهرمانی است و در فاصله سه هفته تا انتهای فصل حضورش در یورو لیگ را قطعی کرده و امیدوار است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به صورت مستقیم دریافت کند.


در این بین درخشش سردار آزمون هم تاثیر فراوانی در موفقیت های روستوف ایفا کرده چون مهاجم ملی پوش ایرانی با به ثمررساندن 6 گل در لیگ برتر روسیه و 4 گل در رقابت های حذفی یکی از برترین گلزنان تیمش در این فصل بود آن هم در شرایطی که در نیم فصل نخست بیشتر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیدگاه‌ها