کد خبر : 1324236 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 13:29 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک نفر در کمیته داوران از ما حمایت کند

جهانبازی:دیگرخسته شدم،می‌روم دنبال زندگی‌ام!

داور باتجربه فوتبال ایران نسبت به توهین هایی که اهالی فوتبال به او نسبت دادند، ناراحت است.

جهانبازی:دیگرخسته شدم،می‌روم دنبال زندگی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، یدالله جهانبازی یکبار دیگر مورد اهانت اهالی فوتبال قرار گرفته است. او که از ابتدای فصل داوری های جنجالی زیادی را تجربه کرده، در هفته بیست و نهم لیگ برتر بازی ذوب آهن و سیاه جامگان را سوت زد که حالا از سوی مسئولان و برخی بازیکنان تیم مشهدی مورد توهین قرار گرفته است.


هرچه در شان خودشان بود، به من گفتند


جهانبازی درباره جو به وجود آمده به "ورزش سه" می گوید: من دوست ندارم در دوره اتفاقاتی که در بازی دیروز ذوب آهن و سیاه جامگان رخ داد، صحبتی انجام دهم اما وقتی که می‌بینیم کمیته داوران و فدراسیون هیچ حمایتی از ما قشر مظلوم فوتبال انجام نمی‌دهند مجبور می ‌شوند یکسری مطالب را بیان کنم. دیروز آقای عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در چشمان من نگاه کرد و هرچه دوست داشت به صورت رو در رو به من گفت. او حرف‌هایی را به زبان آورد که در شأن خودش و خانواده‌اش است. جالب اینکه من اصلا ایشان را نمی‌شناختم، خوشم می‌آید همه باشگاه‌ها هم یک پسوند «فرهنگی» به نام باشگاهشان اضافه کردند اما ما که فرهنگی ندیدیم.


حسینی به فکر گل به خودی هایش باشد


او با اشاره به اظهارات میثم حسینی مبنی بر اینکه جهانبازی باید در طرح خودروهای فرسوده تعویض می شد، عنوان می‌کند: آقایی که این حرف را می‌زند برود تلاش کند تا به تیمش گل به خودی نزند. واقعا دیگر نمی‌دانم چه بگویم. این همه توهین چه معنایی دارد، اصلا بیایند بگویند از جهانبازی خوشمان نمی‌آید دیگر چرا قضاوت را بهانه می‌کنند.


یک نفر در کمیته داوران از ما حمایت کند


جهانبازی ضمن دفاع از عملکرد خودش در بازی دیروز تاکید می‌کند: داوری من هیچ مشکلی نداشت حتی پنالتی‌ای که برای ذوب آهن گرفتم نیز کاملا درست بود. چطور زمانی که سیاه جامگان یک بر صفر جلو بود، آقایان حرفی نمی‌زدند؟ چرا وقتی 3 گل خوردند زبانشان باز شد؟ من گزارش خود را علیه مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان برای فدراسیون فوتبال نوشته‌ام و تمام الفاظی که او به کار برد را در این گزارش آورده‌ام. امیدوارم این بار دیگر یک نفر پیدا شود تا به این مسائل رسیدگی کند.


دیگر خسته شده ام


داور باتجربه فوتبال ایران با بیان اینکه از ناملایمتی‌های فوتبال به ستوه آمده بیان می‌کند: واقعا خسته شده‌ام، دیگر ارزش ندارد به خاطر فوتبال این همه توهین را تحمل کنم. شاید لازم باشد آرام‌آرام بروم دنبال زندگی ام. هم باید فکری به حال خودم کنم و هم به حال کمیته داوران که هیچ حمایتی انجام نمی‌دهد. وقتی حمایت نمی‌کنند دیگر برای چه باید داوری را ادامه دهم؟


احتمال خداحافظی ام زیاد است


جهانبازی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد خداحافظی از دنیای داوری را دارد، می‌گوید: هنوز تصمیم قطعی ام را نگرفته‌ام اما احتمال اینکه دیگر قضاوت نکنم، بسیار زیاد است. جو خیلی بدی راه افتاده و من تحمل این مسائل را ندارم. از سال 83 در لیگ برتر قضاوت می‌کنم؛ من که 12 سال است در داوری حضور دارم چنین برخوردهایی را می‌بینم، دیگر وای به حال داوران جوانی که تازه کارشان را شروع کرده‌اند.

دیدگاه‌ها