کد خبر : 1324604 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 20:00 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست شاگردان علیدوستی مقابل چین

تیم نوجوانان ایران در اولین دیدار خود از تورنمنت چهارجانبه چین در دیداری نزدیک مقابل تیم زیر 17 سال چین شکست خورد.

شکست شاگردان علیدوستی مقابل چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که برای حضور در تورنمنت چهارجانبه به چین رفته است، اولین دیدار خود را امروز (سه‌شنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران مقابل میزبان این رقابت‌ها برگزار کرد. تقابل دو تیم که یک بازی نزدیک و حساس بود، با نتیجه 2 بر یک به سود چین به پایان رسید.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان از دقیقه 22 بازی با اخراج محمد داوری 10 نفره به بازیادامه داد و تک گل ایران را امیرحسین حسین‌پور به‌ثمر رساند. در دقایقی از این دیدار برق ورزشگاه قطع شد و محل برگزاری دیدار دو تیم را خاموشی فراگرفت.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب معراج اسماعیلی، طاها شریعتی، عارف محمدعلی‌پور، مهرداد زارعی (46 - محمد علیپور)، محمد داوری، امیرحسین خدامرادی، محسن گودرزی (46 - وحید نامداری)، محمد شریفی، سعید آهنی، محمد قادری و محمد غبیشاوی مقابل چین به میدان رفت.

حمید علیدوستی، سرمربی تیم نوجوانان در پایان این بازی گفت: تیم ایران از دقیقه 22 بازی 10 نفره به کار خود ادامه داد. برهمین اساس فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و نزدیک به 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت. در حالی که بازیکنان ما یک سال‌ونیم از بازیکنان چین کوچکتر بودند، اما بازی نزدیک و محکمی را به نمایش گذاشتند.

تیم نوجوانان کشورمان روز پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها