کد خبر : 1324650 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 00:36 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید دروازه‌بان دورتموند از خودش

اگر چه عملکرد دروازه‌بان دورتموند رویهمرفته نمره قبولی گرفته است، اما او از خودش راضی نیست.

انتقاد شدید دروازه‌بان دورتموند از خودش

به گزارش "ورزش سه"، رومان بورکی از شروعش در بروسیا دورتموند تصوری دیگری داشته بود. این دروازه‌بان 25 ساله سوئیسی در ابتدا اشتباهات فاحشی داشت و گل‌های بدی می‌خورد اما به مرور ثبات پیدا کرد.

 

حال و بعد از شکست 1 بر 0 اخیر زردپوشان وست‌فالن مقابل تیم انتهای جدولی اینتراخت فرانکفورت، بورکی با انتقاد از عملکرد خود و با یاداوری گل حساسی که در بازی جام حذفی مقابل پادربورن دریافت کرد، به مجله "کیکر" گفت:" نمی‌دانم اگر حذف شده بودیم چه واکنشی نشان می‌دادم. من اشتباهاتم را قبول دارم چرا که آدمی نیستم که بعد از دریافت گل تقصیر را گردن شخص دیگری بیندازم."

 

 

او با اشاره به تفاوت دوران حضورش در فرایبورگ با دورتموند نیز گفت:" در فرایبورگ اگر اشتباهی مرتکب می‌شدم، می‌توانستم در همان بازی یا در یک بازی دیگر با سه چهار واکنش درخشان جبران کنم، اما در دورتموند شرایط به گونه دیگری است. بعد از آمدن به وست‌فالن برای من شخصا خیلی چیزها در مقایسه با انتقال پیشینم از گراس‌هاپرز زوریخ به فرایبورگ تغییر کرد. من در دورتموند در سطحی بسیار بالا از فوتبال اروپا کار می‌کنم.

 

درمورد ضعف‌هایم با توماس توخل و با مربی دروازه‌بان‌هایمان حرف زدم. آنها گفتند مانوئل نویر در نخستین سالی که به بایرن مونیخ رفت مشکلات به مراتب بیشتری از مشکلات فعلی من در دورتموند داشت. اگرچه به درستی حرفشان پی بردم اما هنوز نمی‌توانم از خودم راضی باشم."


گفتنی است بورکی تابستان 2015 از فرایبورگ به دورتموند پیوست و پیراهن شماره یک این تیم از وایدن‌فلر گرفته و به او داده شد.

دیدگاه‌ها