کد خبر : 1325023 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 15:26 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منصوریان در انتظار مالک جدید

پایان فعالیت رسمی تیم نفت در فوتبال ایران

فعالیت های باشگاه نفت تهران بعد از بازی فردا با سایپای تهران به صورت رسمی پایان می پذیرد.

پایان فعالیت رسمی تیم نفت در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از مدت ها تلاش، موفق شد برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم نفت برگه ای را دریافت کند که در آن میزان دقیق بدهی باشگاه به اعضا قید شده است.


زیر این برگه توسط قنبرزاده، آل اسحاق و حمزکی امضا شده است. منصوریان برای اینکه مشکلات باشگاه راه آهن در سال گذشته در نفت برای بازیکنان و کادرفنی تکرار نشود، چنین برگه ای را از باشگاه دریافت کرد. با این برگه مدیران بعدی باشگاه نفت نیز موظف خواهند بود بدهی اعضای تیم را بپردازند.


با دریافت چنین برگه ای توسط اعضای تیم، باید فعالیت تیم نفت تهران در فوتبال ایران را تمام شده تلقی کنیم. نفت تهران فردا آخرین بازی خود را در لیگ پانزدهم مقابل سایپای تهران انجام می دهد و حتی شانس کسب سهمیه آسیایی نیز دارد.


با این حال چیزی که مشخص است، در سال آینده تیمی تحت عنوان نفت تهران در لیگ برتر وجود ندارد. 


باشگاه نفت در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است. به گفته مسئولان باشگاه چند مشتری نیز برای این باشگاه پیدا شده که پس از رایزنی با مدیران وزارت نفت در مزایده شرکت خواهند کرد و امتیاز باشگاه را خریداری می کنند. به نظر می رسد تا 10 روز آینده باشگاه نفت مالک جدید خود را بشناسد. 


منصوریان، سرمربی تیم نفت در این باره می گوید: اطلاع ندارم صاحب باشگاه نفت چه کسی است اما با نامه‌ای که به ما دادند مشخص است نفت فصل آینده وجود ندارد. این نامه در کمد من است. بنابراین نفت فروخته می‌شود. من در مقطعی گفتم نفت را نفروشید تا مردم تهران ضرر نکنند اما امروز می‌گویم نفت را بفروشید و فقط پول بازیکنان و کادر فنی را بدهید.

دیدگاه‌ها