کد خبر : 1325468 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 00:24 | 135.3K بازدید | 1 دیدگاه

راه جدید برای بازگشت

پیام صادقیان به تایلند می‌رود

هافبک با تکنیک و جنجالی صبای قم و سابق پرسپولیس قصد دارد ادامه فوتبال خود را در تایلند دنبال کند.

پیام صادقیان به تایلند می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، پیام صادقیان پس از فصل پر فراز و نشیب در پرسپولیسِ 94-93 به نفت تهران پیوست تا در فضای آرامی فوتبال خود را دنبال کند و بتواند در لیگ پانزدهم به شرایطی که همه از او انتظار دارند برگردد.

 

این هافبک با تکنیک و البته پر حاشیه دور رفت را به خوبی در کنار علیرضا منصوریان که قول احیای او را داده بود سپری کرد و یک گل زد و دو پاس گل هم داد ولی در نقل و انتقالات نیم‌فصل به دلیل نامشخصی قصد جدایی از نفت تهران را کرد که منصوریان نیز از خواسته او ممانعت نکرد.

 

صادقیان از بین پیشنهاداتی که در نیم‌فصل داشت علی دایی و صبای قم را انتخاب کرد تا نزد مربی که همواره مورد تحسین او قرار گرفته به کارش ادامه دهد ولی روزگار بر وفق مراد این بازیکن پیش نرفت و شماره 99 صبا از هفته بیست و سوم مقابل پرسپولیس دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت و آخرین بازی او در لیگ هفته بیست و چهارم برابر فولاد خوزستان انجام شد که به صورت تعویضی در 17 دقیقه پایانی به میدان آمد.

 

صادقیان در چهار بازی صبا جزء فهرست 18 نفره نیز حضور نداشت ولی در دو مسابقه اخیرشان مقابل ملوان انزلی و استقلال تهران در لیست تیمش بود تا دایی در صورت نیاز از هافبک خود استفاده کند که البته این کار را انجام نداد.

 

شرایط صادقیان و انگیزه از دست رفته او در کنار دایی، جدایی این دو را پیش از بازی‌های لیگ مشخص کرد اما حالا شنیده شده این هافبک خلاق به احتمال فراوان از فوتبال ایران نیز دلزده شده و قصد دارد کار خود را در لیگ تایلند ادامه دهد.

 

صادقیان در این فصل دو بار در اینستاگرامش از فوتبال خداحافظی کرده بود و حواشی این رشته را در ایران مناسب نمی‌دانست ولی حالا او با پیشنهادی 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی از بوریرام تایلند مواجه شده که به احتمال فراوان به آن پاسخ مثبت دهد.

 

صادقیان از لیگ 2 آلمان نیز پیشنهاد داشته ولی ظاهرا مبلغ ارائه شده بوریرام او را ترغیب خواهد کرد فوتبالش را در تایلند ادامه دهد.

دیدگاه‌ها