کد خبر : 1325492 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 08:34 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

مورد عجیب لسترسیتی ایران

قهرمانی اس. خوزستان با یک گل در هر بازی!

استقلال خوزستان در حالی بر سکوی قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر ایستاد که میانگین گل زده اش در هر بازی 1.1 است!

قهرمانی اس. خوزستان با یک گل در هر بازی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم عبدالله ویسی که فصل گذشته برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری مجبور به حضور در بازی پلی آف و دیدار با مس کرمان  شد در پانزدهمین دوره لیگ برتر مجموعا 33 گل به ثمر رسانده که این  معدل گل 1.1 برای هر بازی را به ثبت رسانده و این تیم هر  81 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.


این در حالی است که در فوتبال روز دنیا سبک بازی تیم  قهرمان تهاجمی تر است و معدل گل تیم قهرمان در هر بازی بیش از 2.5 گل است و تماشاگر برای دیدن یک گل از تیم قهرمان تماشاگر بیش از نیم ساعت انتظار نمی کشد.
اما عملکرد استقلال خوزستان در دفاع فوق العاده و به نوعی شاهکار بوده. این تیم در 30 بازی 14 گل خورده. یعنی هر بازی کمتر از نیم گل. معدل گل خورده این تیم در هر بازی 48 % است!


استقلال خوزستان هر 192 دقیقه یک گل خورده است. هر سه بازی یک گل!


عملکرد استقلال خوزستان در این فصل از رقابت ها نشان می دهد این تیم یک تیم تدافعی مبتنی بر استفاده از ضد حملات بوده و به خوبی توانسته این تاکتیک را به نمایش بگذارد.


عبدالله ویسسی که یکی از علاقمندان به کی روش بوده و به دفعات در اردوی تیم ملی حاضر شده است و تمرینات تیم ملی را از نزدیک دیده در این فصل از بازی ها سبک بازی تیم ملی را برای تیمش برگزیده. سبکی که البته شاید در لیگ قهرمانان آسیا هم جواب دهد. البته نه اینکه استقلال خوزستن تیمی باشد که فقط روی ضد حمله در جستجوی گل باشد اما بی محابا و ریسکی حمله نمی کند و همیشه در دفاع پر تعداد است و بعد از توپ گیری و وقتی حریف سازمان دفاعی خود را از دست می دهد دست به حمله می زند و به همین خاطر در اکثر حملات ضریب موفقیت تیم استقلال خوزستان بالا بوده است.


نکته جالب توجه اینکه استقلال خوزستان که با 57 امتیاز قهرمان شده در هر بازی 1.9 امتیاز کسب کرده است. در حالی که پیش تر گفته می شد تیم قهرمان باید از هر بازی به طور میانگین دو امتیاز کسب کند که قهرمانی استقلال خوزستان نشان می دهد با میانگین کمتر از دو امتیاز در هر بازی هم می توان قهرمان شد.

دیدگاه‌ها