کد خبر : 1325689 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 17:15 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز بد انزلی؛

اولین شگفتی لیگ برتر فوتبال ساحلی

جمعه هفته گذشته روزی خوش برای خوزستانی ها بود چرا که کنار قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر، فوتبالیست های ساحلی این استان هفته ای گر فروغ را پشت سر گذاشتند.

اولین شگفتی لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش "ورزش سه"،  هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام شش دیدار در شهر های بندرگز، یزد، بوشهر ، رودسر، آبادان و اصفهان پیگیری شد.


در روزی که مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی همزمان با لیگ برتر فوتبال برگزار گردید آبادانی ها توانستند اولین شگفتی لیگ برتر فوتبال ساحلی را رقم بزنند.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی درحالی پیگیری شد که تیم مدعی و صدرجدولی قوی سپید انزلی به مصاف تیم شهید جهان نژادیان آبادان رفت.


 در روزی که اکثرا نتیجه را به سود مردان شمالی پیش بینی میکردند، آبادانی ها دست به کار بزرگی زدند و توانستند تیم مدعی و پرمهره ی انزلی را ۴-۳ شکست دهند. بندر انزلی روز طوفانی را سپری کرد و یک تیم خود را سقوط کرده از لیگ فوتبال و تیم دیگری را شکست خورده در لیگ برتر فوتبال ساحلی دید البته نباید برد دیگر تیم انزلی، یعنی لسمان خزر را مقابل تیم خزر رودسر نادیده گرفت.


ناکامی تبریزی ها در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی تمامی ندارد. شهرداری تبریز با پیروزی مقابل گلساپوش یزد، خود را مدعی قهرمانی میدانست. تبریزی ها در این هفته میهمان پارس جنوبی بوشهر بودند. بوشهری ها که چند هفته ای دور از صدر جدول بودند توانستند با برد پر گل بازهم صدر جدول را تصاحب کنند.
گلساپوش یزد دیگر مدعی قهرمانی هم به مصاف یاران مبارکه اصفهان رفت و توانست این تیم اصفهانی را به سختی شکست دهد.

ساروی ها هم که با خرید سهمیه به لیگ برتر آمده اند عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند و هم اکنون در جمع بالانشینان جدول هستند. تیم پدیده کاسپین ساری توانست تیم ملوان بندرگز را در یک بازی پر گل شکست دهد. گناوه ای ها هم توانستند در جدال قعرجدولی ها پیروز از میدان خارج شوند و تیم تاک تیران اصفهان را در وقت اضافه شکست دهند.


نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی:
ملوان بندرگز (۴) - (۶) کاسپین ساری
گلساپوش یزد (۳) - (۲) یاران مبارکه
پارس جنوبی (۴) - (۰) شهرداری تبریز
خزر رودسر (۳) - (۴) لسمان خزر (وقت اضافه)
ش.ج آبادان (۴) - (۳) قو سپید انزلی
مقاومت تیران (۳) - (۴) موج گناوه (وقت اضافه)   
* تیم برسام اردکان در هفته هفتم استراحت داشته است.

دیدگاه‌ها