کد خبر : 1325985 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 14:05 | 147.2K بازدید | 0 دیدگاه

از رحمتی تا ترابی و شهباز ؛ تیم ذخیره لیگ

11 بازیکن منتخب دوم لیگ برتر به انتخاب ورزش سه

علاوه بر تیم منتخب اصلی لیگ پانزدهم که توسط کارشناسان ورزش سه انتخاب شده است، این رسانه به همان ترتیب اقدام به انتخاب تیم منتخب دوم لیگ پانزدهم نیز کرده است.

11 بازیکن منتخب دوم لیگ برتر به انتخاب ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، یازده بازیکن اصلی تیم منتخب دوم لیگ پانزدهم از نگاه کارشناسان "ورزش سه"، به شرح زیر است:


دروازه‌بان


سیدمهدی رحمتی (استقلال تهران)

 

1102610


کاپیتان استقلالی ها بدون شک یکی از مهمترین دلایل حضور تیمش در بین تیم های صدر جدولی بود. مهدی رحمتی در 26 بازی تیمش به میدان رفت، او با حضور موفق خود درون دروازه استقلالی ها 23 بار دروازه خود را باز شده دید، رحمتی که در 11 بازی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و بارها با واکنش های خود ناجی تیمش شد، رحمتی هر 101 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده دید.


مدافعان


محمد طیبی (استقلال خوزستان)

 

1081446


مدافع بهبهانی خوزستانی ها بعد از مصدومیت زودهنگام هادی خنیفر به کاپیتانی یاران ویسی دست یافت و در کنار موسی کولیبالی یکی از دو مدافع اصلی استقلال خوزستان بود و در بسته ماندن دروازه این تیم در بازی های مختلف تاثیر فراوانی داشت، طیبی یکی از باثبات ترین بازیکنان تیم ویسی بود که در 28 دیدار(2520 دقیقه) در میدان حاضر بود، محمد طیبی یک بار نیز موفق به گلزنی برای تیمش شد.


هرائر مگوییان (استقلال تهران)

 

1102046


مدافع ارمنستانی استقلالی ها را نیز می توان یکی از بهترین بازیکنان این تیم دانست، او در 27 بازی معادل 2183 دقیقه برای آبی پوشان در میدان حاضر بود. مگویان که لیگ را از روی نیمکت آغاز کرد و تا هفته هشتم به عنوان بازیکنی نیمکت نشین مطرح بود به مرور توانست خود را به ثبات برساند و به عنوان یکی از بازیکنان اصلی مظلومی تبدیل شود.


محمد ایرانپوریان (تراکتورسازی)

 

1074572


مدافع راست تراکتورسازان را بدون شک می توان یکی از بهترین راست پاهای ایران در لیگ پانزدهم دانست، او در 26 بازی(2195 دقیقه) برای تیمش به میدان رفت و در این مدت توانست آمار خوبی از خود به جا بگذارد، ایرانپوریان با 7 گل زده، گلزن ترین مدافع لیگ برتر شناخته می شود ضمن اینکه چهار بار نیز موفق به ارسال پاس گل برای سایر همبازیان خود شده است.


محمد انصاری (پرسپولیس)

 

1105606


یکی از بازیکنانی که در ابتدای لیگ تقریبا جزء گمنام ها بود اما بعد از مدتی و با قرار گرفتن در بین یاران مورد نظر برانکو آرام آرام خود را به تثبیت رساند تا جاییکه توانست توسط کارلوس کی روش نیز به تیم ملی دعوت شود. انصاری بعد از نیمکت نشینی در بازی های اول در 25 دیدار (2115 دقیقه) به عنوان یکی از بازیکنان اصلی به میدان آمد و یک بار نیز توانست برای تیمش گلزنی کند.


هافبک‌ها


کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

 

1089749


ستون پرسپولیسی ها در میانه میدان را می توان یکی از مهمترین بازیکنان این تیم در لیگ پانزدهم دانست، کمال تنها در چهار دیدار نتوانست برای سرخ پوشان به میدان برود و در 26 دیداری که برای پرسپولیسی ها بازی کرد 2334 دقیقه در میدان حاضر بود. کمال کامیابی نیا که یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش نیز محسوب می شود در این فصل توانست یک گل حیاتی نیز برای پرسپولیسی ها به ثمر برساند.


مهدی ترابی (سایپا)

 

1096378


هافبک جوان نارنجی پوشان را می توان یکی از پدیده های بی چون و چرای لیگ پانزدهم دانست، ترابی که توانست خود را در تیم ملی نیز جابیندازد و یکی از بازیکنان اصلی اردوهای اخیر نام بگیرد در 27 بازی یا 2134 دقیقه برای سایپایی ها هنرنمایی کرد. مهدی ترابی 1 بار برای تیمش موفق به گلزنی شد اما 7 بار با پاس های خود بازیکنان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد.


وحید امیری (نفت تهران)

 

1106886


بال چپ نفتی ها که به عنوان بال چپ اصلی تیم ملی ایران نیز شناخته می شود تنها در دو دیدار برای علی رضا منصوریان و تیمش به میدان نرفت، امیری که 28 دیدار و 2462 دقیقه برای تیمش در میدان حاضر بود 4 بار برای تیمش گلزنی کرد و 3 بار نیز با پاس های خود باعث گلزنی همبازیان خود شد، البته آقای وکیل فوتبال ایران در یک دیدار نیز موفق به کسب پنالتی برای تیمش شد.


مهاجمان


کاوه رضایی (ذوب آهن)

 

1111206


یکی از اصلی ترین مهره های یحیی گل محمدی در خط حمله ذوبی ها همین بازیکن بود، مهاجمی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی موفق شد برای تیم ملی ایران نیز بازی کند، رضایی که در نیم فصل لیگ چهاردهم به جمع ذوبی ها پیوست در 24 بازی (1623 دقیقه) برای این تیم در لیگ پانزدهم به میدان رفت و توانست با توجه به مصدومیت هایی که گریبان وی را گرفته بودند آمار خوبی از خود به جا بگذارد، کاوه 6 بار در این فصل برای ذوبی ها گلزنی کرد و 3 پاس گل نیز ارسال کرد و البته 1 بار نیز موفق شد یک پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست بیاورد.


سجاد شهباز زاده (استقلال تهران)

 

1104054


مهاجم اول آبی ها در این فصل نیز به مانند قبل عملکرد کم نوسانی از خود به جا گذاشت، سجاد که بعد از بازی اول آبی ها دچار مصدومیت شد تنها در 4 دیدار نتوانست برای مظلومی و تیمش به میدان برود، شهباززاده از 26 دیدار (2265 دقیقه) که در میدان حاضر بود موفق شد 7 بار برای استقلالی ها گلزنی کند، البته سجاد 6 پاس گل از خود به جا گذاشت و 2 بار نیز موفق به کسب پنالتی برای تیمش شد.


محمد ابراهیمی (گسترش فولاد)

 

1092809


یکی از موثرترین بازیکنان حاضر در لیگ پانزدهم همین محمد ابراهیمی بود، مهاجم گسترش فولادی ها در این فصل حکم عصای دست کمالوند را داشت و بارها ناجی تیمش شد، ابراهیمی که به نوعی می توان لیگ پانزدهم را فصل احیای وی دانست تنها در دو بازی در میدان حاضر نبود و در 28 بازی(2508 دقیقه) که برای تبریزی انجام داد 11 بار برای تیمش گلزنی کرد، او البته 5 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرد و 3 بار نیز موفق به کسب پنالتی شد.

 

در لینک‌های زیر می‌توانید تیم‌های منتخب اول و سوم را مشاهده نمایید:

 

11 بازیکن منتخب سوم لیگ به انتخاب ورزش سه

 

تیم منتخب فصل فوتبال ایران

دیدگاه‌ها