کد خبر : 1325992 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 18:12 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

تهامی: حال نوبت آبادانی هاست

تهامی می گوید حال نوبت صنعت نفتی هاست که خوزستان را دوباره شاد کند.من برای بازیکنان صحبت کردم و این ها را گفتم. خوشبختانه آقای دست نشان تلاش خوبی کرده و تیم خوبی را جمع کرده است.

تهامی: حال نوبت آبادانی هاست

ابراهیم تهامی در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره بازی فردا صنعت نفت آبادان برابر فجر سپاسی شیراز گفت: من دیروز به تمرین صنعت نفت آبادان رفتم و دوست دارم تیم شهرم صعود کند، و انشالله این اتفاق با تلاش بچه ها خواهد افتاد. امیدوارم بازی خوبی باشد و در صحت و سلامت تمام بشود. من صنعت نفت را در بازی های پایان بهتر دیده ام، همانگونه که بازی های ابتدایی فجربهتر بود. بازهم می گویم دوست دارم تیم بازی را ببرد و جشن صعود بگیریم.

بازیکن آبادانی سابق تیم ملی ایران در ادامه گفت: همانگونه که شاگردان ویسی روز جمعه کاری کردند کارستان، حال نوبت آبادانی هاست که خوزستان را دوباره شاد کند.من برای بازیکنان صحبت کردم و این ها را گفتم. خوشبختانه آقای دست نشان تلاش خوبی کرده و تیم خوبی را جمع کرده است.


وی در انتها گفت: حال نوبت برداشت تمام چیزهایی است که کاشته ایم، من فردا در ورزشگاه خواهیم بود و امیدوارم مردم آبادان و خرمشهر که دلخوشی شان فوتبال است به آرزوی شان یعنی بازگشت به لیگ برتر بازهم برسند.

دیدگاه‌ها