کد خبر : 1326190 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 14:19 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: جام را نبردیم ولی قهرمانی را بردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمش جام را نبرده ولی قهرمانی را برده است.

طاهری: جام را نبردیم ولی قهرمانی را بردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی‌اکبر طاهری در جشن پایان فصل پرسپولیس اظهار کرد: ما تمرین‌های تیم را با 7 بازیکن شروع کردیم. واقعا در ابتدا کارمان بسیار سخت بود اما وارد عرصه رقابت شدیم و سعی کردیم مشکلات را کنار بزنیم. در همان ابتدای فصل تیم با مشکل نتیجه‌گیری روبه‌رو شد اما در ادامه توانستیم کمی مشکلات را حل کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

 

طاهری اضافه کرد: در ادامه فصل با از دست دادن کاپیتان تیم باز هم برای تیم مشکل به وجود آمد و در همان زمان بود که خیلی‌ها نتایج تیم را مزاح می‌گرفتند و می‌گفتند با اقتدار شانزدهم جدول هستیم. اما دیدید که ما از رده شانزدهم جدول توانستیم به صدر جدول بیاییم و بر اساس آیین‌نامه سازمان لیگ دوم شدیم. البته از نظر من ما قهرمان هستیم زیرا ما با همت بازیکنان‌مان و با تلاش اعضای کادر فنی توانستیم نتایج خوبی بگیریم و به بالای جدول بیاییم. در برخی از مواقع هم در پرداخت پول به بازیکنان مشکلاتی داشتیم اما آن‌ها دم نزدند و تحمل کردند تا ما بتوانیم پول‌ها را به موقع پرداخت کنیم. باید این را هم بگوییم در سه ماه اخیر بیش از 5 میلیارد تومان بابت بدهی‌های 4 تا 5 سال قبل پرداخت کردم که فشار زیادی به نقدینگی ما وارد کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اگر جام را نبردیم اما قهرمانی را بردیم. قهرمانی ما اخلاق و همت بازیکنان‌مان که در طول فصل تلاش زیادی انجام دادند. از همین جا می‌خواهم از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که با زحمات‌شان باعث شدند مشکلات ما کمتر شود.

 

 

دیدگاه‌ها