کد خبر : 1326318 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 23:03 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گوتزه: درمورد تلفن آنچلوتی حرف نمی‌زنم

گوتزه به رغم عملکرد درخشانش در بازی اخیر بایرن، باید از این تیم جدا شود.

گوتزه: درمورد تلفن آنچلوتی حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته فصل 16-2015 بوندسلیگا بایرن مونیخ توانست در آلیانس آرنا میهمانش هانوفر را با نتیجه 3 بر 1 و با گل‌های لواندوفسکی و گوتزه از پیش رو بردارد. ظاهرا این آخرین گلزنی ماریو گوتزه برای باواریایی‌ها بود. این هافبک 23 ساله که از آخرین گلزنی‌اش برای بایرن 143 روز می‌گذشت(فوریه 2015)، اینبار دو گل زد تا پپ گواردیولا آشکارا به پشیمانی‌اش از اینکه او را مدت‌ها نیمکت‌نشین کرده بود اذعان کند:" ایکاش گوتزه را بیشتر بازی داده بودم چرا که او از چنین کیفیت و توانایی خیره‌کننده‌ای که دیدید برخوردار است."


خود گوتزه هم بعد از قهرمانی در بوندسلیگا گفت:" از اینکه قهرمان آلمان شدیم خوشحالم. این پنجمین بار است که این افتخار را تجربه می‌کنم و آنرا دستاورد بزرگی در دوران حرفه‌ای‌ام می‌دانم." با این حال او که تابستان 2013 با قراردادی 37 میلیون یورویی از دورتموند به بایرن پیوسته بود، حاضر به بیان اظهارنظری آشکار درمورد آینده‌اش نشد. بعد از آنکه خبرنگاران درمورد تماس تلفنی کارلو آنچلوتی -که از ماه آینده سکان هدایت بایرن را در دست خواهد گرفت- با او سوال کردند، گفت:" در مورد این تماس‌ها در محافل عمومی حرف نمی‌زنم. افرادی که بخشی از ماجرا هستند، خودشان از همه چیز خبر دارند."
گفته می‌شود آنچلوتی به گوتزه گفته که در تفکراتش جایی برای ایفای نقش او در نظر نگرفته و از این رو می‌تواند به فکر جدایی از بایرن باشد.

دیدگاه‌ها