کد خبر : 1326633 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:42 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله: پیشنهادات زیادی به‌خاطر دورتموند رد کردم

مهاجم جدید دورتموند از دلایلش برای پیوستن به این تیم سخن گفت.

دمبله: پیشنهادات زیادی به‌خاطر دورتموند رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله فصل آینده پیراهن بروسیا دورتموند را بر تن خواهد کرد. او با اذعان به اینکه در راه پیوستنش به دورتموند پیشنهاداتی از سراسر اروپا را نادیده گرفته است، به "بیلد اشپورت" گفت:" یکی از دلایل مهمی که باعث شد در پیوستن به دورتموند تردید نکنم تلاش و تکاپویی بود که برای به خدمت گرفتن من از خود نشان دادند و این احساس را به من منتقل کردند که برایشان مهم هستم و واقعا مرا می‌خواهند.

 

از طرفی دیگر از بعد از اولین ملاقاتم با توماس توخل در زمستان، مدام با او در تماس بودم و کاملا بر این باورم او بهترین فردی است که موجب ترقی من می‌شود. در مجموع باشگاه بروسیا دورتموند برای بازیکنان جوان جای خوبی است و گذشته این را به خوبی نشان داده است."

 

 

1110292

 


این مهاجم 19 ساله فرانسوی ادامه داد:" پیشنهادات بسیاری داشتم اما از ابتدا تکلیف را روشن کردم که فقط دورتموند را می‌خواهم. برایم از همان لحظه اول روشن بود که باید به وست‌فالن بروم و باشگاه دیگری برایم مناسب نیست. بی‌صبرانه منتظر تجربه حضور در سیگنال ایدونا پارک و دیدن دیوار زرد هستم و فکر کردن به تشویق شدن از سوی تماشاگران حیرت‌انگیز دورتموندی هیجان‌زده‌ام می‌کند."


گفتنی است در کنار دورتموند، تیم‌های دیگری از جمله بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول نیز به جذب دمبله تمایل داشتند.

دیدگاه‌ها