کد خبر : 1327069 | 31 اردیبهشت 1395 ساعت 13:35 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسن زاده:

می‌خواستیم تنبیه رحمتی محکم‌تر باشد

رییس کمیته انضباطی درباره حکم سیدمهدی رحمتی توضیحاتی را ارائه کرد.

می‌خواستیم تنبیه رحمتی محکم‌تر باشد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حسن زاده درباره محرومیت دو جلسه ای کاپیتان تیم استقلال اظهار داشت: کمیته انضباطی گاهی اوقات اعلام می‌کند که یک بازیکن در اولین بازی رسمی باید محرومیت خود را بگذارند، گاهی اوقات در رأی خود اعلام می‌کند بازیکن از یک بازی خاص محروم است و گاهی اوقات در رأی اعلام می‌شود از همراهی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر محروم خواهد شد. حال سؤال اینجاست آیا کمیته انضباطی اختیار قانونی دارد که بگوید یک بازیکن از یک مسابقه خاص محروم بوده و اینکه جغرافیای رأی خود را محدود کند؟!


او ادامه داد: بگذارید برای شما مثالی بزنم. در گذشته شاهد بودیم که در یک رأی اعلام شده است یک بازیکن تعداد جلسات محرومیتش از اولین مسابقه رسمی محاسبه می‌شود. این موضوع باعث می‌شد که آن بازیکن یک قراردادی با تیم‌های کوچکی بسته که در زوم رسانه‌ای نیستند و با حضور در آن تیم‌ها به‌عنوان مثال حتی در سطح استانی در بازی‌های رسمی حضور پیدا کرده و شاید حضور هم پیدا نمی‌کرد، چون آن مسابقات از دید رسانه‌ها پنهان بود و بعد هم اعلام می‌کرد، محرومیتم را پشت سر گذاشتم.


رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: گاهی می‌خواهیم تنبیه شخصی را محکم‌تر اعمال کنیم تا اگر بازیکنی خواست قرارداد جدید امضا کند طعم این محرومیت را بچشد. رحمتی از مسابقه رسمی محروم نشد بلکه خودمان آگاهانه او را از حضور در مسابقات لیگ برتر برای فصل آینده محروم کردیم. اگر کسی دوست داشت می‌تواند در مورد ماده 39 از فیفا سوال کند که آیا این ماده برای فدراسیون‌ها قابل اجرا است یا خیر که قطعا این جواب مثبت خواهد بود.

دیدگاه‌ها