کد خبر : 1327685 | 03 خرداد 1395 ساعت 10:10 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد تيم با كيفيتي است

کرار: کمالوند مثل برادرم است

هافبک تیم نفت الاوسط عراق از حضور در تیم گسترش فولاد تبریز استقبال کرد.

کرار: کمالوند مثل برادرم است

کرار جاسم درباره زمزمه های حضورش در تیم گسترش فولاد تبریز به "ورزش سه" می گوید: واقعیت این است که من از چند روز قبل صحبت هایی را با باشگاه گسترش فولاد و فراز کمالوند آغاز کردم. صحبت های خوبی میان ما رد و بدل شده و طی روزهای آینده اين مذاكرات جدي تر خواهد شد.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: امروز برای مسابقه كاپ اسيا وارد تهران می شوم. قرار است کمالوند را نیز ملاقات کنم. من سابقه دو سال همکاری با کمالوند را دارم و رابطه ما به هیچ عنوان استادو شاگردی نیست. من و فراز مثل دوبرادر هستیم که علاقه دارم دوباره برای تیم تحت هدایت او بازی کنم. او نیز نسبت به این مساله ابراز علاقه کرده است.


هافبک عراقی سابق استقلال در بخش دیگری از حرف هایش بیان می کند: اولین مربی که مرا به ایران آورد، فراز کمالوند است. در زمان او من در تراکتورسازی دوران خوبی را سپری کردم و علاقه مند هستم دوباره زیر نظر او کار کنم.


کرار صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: مردم تبریز همواره به من محبت داشتند. دوران بسیار خوبی را در کنار آذربایجانی ها سپری کردم. در تراکتورسازی روزهای درخشانی داشتم و امیدوارم این دوران را دوباره در گسترش فولاد تکرار کنم. من دوست دارم در این تیم بازی کنم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ظرف یکی، دو روز آینده با گسترش فولاد قراردادم را نهایی می کنم. گسترش تیم باکیفیتی است و امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها