کد خبر : 1327842 | 03 خرداد 1395 ساعت 17:36 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

نامه بازیکن سرطانی خطاب به عادل فردوسی پور

خواهش می کنم تصویر من را پخش نکنید

حسام فتاحی، بازیکن تیم سپاهان که در زمان مربیگری لوکا بوناچیچ حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و اکنون متاسفانه مبتلا به سرطان است در نامه ای خطاب به عادل فردوسی پور از وی خواهش کرده گزارش مربوط به وی امشب روی آنتن نرود!

خواهش می کنم تصویر من را پخش نکنید

به گزارش "ورزش سه"، در نامه ای که حسام فتاحی برای عادل فردوسی پور فرستاده این چنین آمده است:


«با سلام خدمت جناب آقاي عادل فردوسي پور
من حسام فتاحي هستم. از اينكه در برنامه خوبتون از من ياد كرديد و در اين هياهوي اخلاق باختگي فوتبال و به اسم حرفه اي ولي آماتور و دنياي شهرت و پول و مد و رياي اين سالهاي اخير فوتبال باعث روحيه براي من شديد كه بتوانم با اين بيماري مبارزه مردانه و سالمي داشته باشم كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم. قطعاً خير و بركت اين كار از خداوند بزرگ  همانند گذشته كه حرف حق را زده ايد و در كارهاي خير شركت كرديد و دليل ماندگاري و محبوبيت قلبهاي مردم شده ايد به برنامه خوبتون باز خواهد گشت. از شما خواهش ميكنم مصاحبه من كه دوستان و همكاران عزيزتون جناب آقايان اميري و هوشياري تشريف آوردند ومن را شرمنده كرديد و زحمت كشيدند را پخش نكنيد، چون من امروز باشگاه سپاهان رفتم و همانند گذشته كه در اين سالها با من برخورد شد امروز هم همانگونه برخورد شد و اصلاً دوست ندارم سيماي من در قالب باشگاه سپاهان به تصوير كشيده شود چون واقعاً در اين شرايط هم همانند گذشته دل و قلب و روحم را آزردند و جايي كه عمرم و جواني و زندگيم را در آنجا گذاشتم و با تصميماتشون مسير زندگي من را در اوج زندگي تغيير دادند در اين اين مرحله از زندگي و بيماري نيز نشان دادند كه انسانيت و اخلاق در اين باشگاه هيچ رنگ و معنا و مفهومي ندارد.معذرت ميخواهم كه مزاحم وقت شما و دوستان عزيز شدم و براي شما از خداي بزرگ آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.
درود خدا بر انسانهاي حقيقت گو و حقيقت خواه»
ظاهرا حسام فتاحی که طی یکی دو فصل اخیر مربی تیم جوانان سپاهان بوده خواستار ادامه همکاری با این تیم بود تا به واسطه سرگرمی با فوتبال بتواند بر سرطان غلبه کند اما باشگاه از وی خواست به کارهای پژوهشی بپردازد و میزان کمکی هم که به وی انجام داده است 10 میلیون تومان است! این رفتار چنان حسام فتاحی و یکی از دوستان نزدیکش را آزرده خاطره کرده که طی پیامی از عادل خواسته گزارش تصویری که مدیران باشگاه نیز در آن حضور داشتند را پخش نکند!

 

1113906

دیدگاه‌ها